روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۵۲۵۵

 پیام تسلیت حزب اعتماد ملی برای درگذشت محمدرضا راه‌چمنی؛

روابط عمومی حزب اعتماد ملی|

حزب اعتماد ملی در پیامی درگذشت محمدرضا راه‌چمنی را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی حزب اعتماد ملی، متن این پیام به شرح زیر است: درگذشت سیاستمدار با اخلاق و پزشک دلسوز، دکتر محمدرضا راه‌چمنی، در روزهایی که ویروس کرونا باعث شده حتی امکان عرض تسلیت حضوری به خانواده آن مرحوم را نداشته باشیم، غم این خسران را دوچندان کرده است. حزب اعتماد ملی ضمن تسلیت به خانواده محمدرضا راه‌چمنی و ملت ایران، برای مردم ایران که روزهای پر اضطرابی را سپری می‌کنند، آرزوی سلامتی دارد و امیدوار است دولت و مسوولان مربوطه، از این پس با مدیریت صحیح و کارا، کشور را از بحران کنونی عبور دهند.

 انتقال اولین گروه شهروندان بحرینی به کشورشان با همکاری عمان؛ ایسنا|

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از انتقال اولین گروه شهروندان بحرینی به کشورشان با همکاری دولت عمان خبر داد. سید عباس موسوی با اشاره به انتقال اولین گروه شهروندان بحرینی به کشورشان اظهار داشت: وزارت امور خارجه در راستای اقدامات انسان‌دوستانه برای انتقال شهروندان خارجی به کشورهای متبوع خود تلاش‌هایی را صورت داد و در نتیجه اقدامات و هماهنگی‌های مکرر با وزارت خارجه سلطنت عمان، صبح دیروز نخستین گروه از شهروندان بحرینی عازم کشورشان شدند. ایران با تقدیر ویژه از دولت عمان و ارج نهادن به رویکرد انسانی آن کشور برای همکاری و اهتمام در این اقدام بشر دوستانه، امیدوار است با تعامل مثبت از سوی دولت بحرین و استمرار این روند، سایر شهروندان بحرینی در ایران نیز طبق برنامه تنظیم شده به میهن خود.بازگردند.

 روسیه ۵۰ هزار کیت تست تشخیص کرونا به ایران داد؛ ایسنا|

سفیر ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد: روز

سه شنبه تعداد 50 هزار کیت تست تشخیص ویروس کرونا به نماینده سفارت ایران در مسکو تحویل داده است که این تجهیزات بدون فوت وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن راهی ایران خواهد شد.سفیر ایران با اعلام این خبر در ادامه صحبت‌های خود ضمن تقدیر از همکاری روسیه با ایران در مقابله با این ویروس به عزم تهران و مسکو برای افزایش سطح همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف به خصوص بهداشت و درمان اشاره کرد. وی ضمن اشاره به اقدامات گسترده ایران در جلوگیری از گسترش این ویروس در سطح کشور افزود: از آنجایی که ریشه کن کردن این ویروس مستلزم همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی است در گفت‌وگوهای صورت گرفته با مقامات روسیه موضوع همکاری در سطح سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان و نیز ستاد مبارزه با کرونا در این کشور مطرح و در ملاقات با خانم «یوریونا پوپوا» رییس سرویس فدرال حمایت از حقوق شهروندان همکاری با کشورمان مورد تاکید قرار گرفت.

 دولت هند جلوی شعله‌ور شدن آتش تفرقه در این کشور را بگیرد؛ تسنیم|

مجلس خبرگان رهبری باصدور بیانیه‌ای از دولت هند خواست بااتخاذ تدابیر مناسب، جلوی شعله‌ور شدن آتش تفرقه در این کشور را سد کند. مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای به امضای آیت‌الله احمد جنتی، ضمن تقبیح کشتار مردم و تخریب مساجد و اماکن مذهبی مسلمانان هندوستان توسط هندوهای افراطی، خواستار اقدام مناسب دولت هند در قبال حمایت از شهروندان مسلمان این کشور شد. در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: مجلس خبرگان رهبری، ضمن تقبیح کشتار مردم و تخریب مساجد و اماکن مذهبی مسلمانان هندوستان از دولت این کشور می‌خواهد با اتخاذ تدابیر مناسب، هرچه سریع‌تر به این موضوع خاتمه دهد.

 

ارسال نظر