روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۴۲۵

  زمان شروع و پایان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس اعلام شد؛ وزارت کشور|

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای زمان شروع و پایان تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم را اعلام کرد.در متن کامل اطلاعیه ستاد انتخابات کشور آمده است: در اجرای ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۴۰ آیین‌نامه اجرایی آن در خصوص زمان شروع و پایان فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس، به آگاهی ملت شریف ایران و تمامی نامزدهای نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس می‌رساند، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای تایید صلاحیت شده از بامداد روز پنجشنبه مورخ ۲۴/ ۱۱/ ۹۸ آغاز و در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱/۱۲/۹۸ یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می‌یابد.

  آیین‌نامه اجرایی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ابلاغ شد؛پاد |

آیین‌نامه اجرایی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از سوی معاون اول رییس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد. اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور آیین نامه اجرایی ماده ۶۱ الحاقی قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور موضوع تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را ابلاغ کرد. هیات وزیران در جلسه

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ با هدف کمک به تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه ‌تمام و حل مشکل واحدهای تولیدی کشور آیین نامه اجرایی ماده ۶۱ الحاقی قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور موضوع تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را تصویب کرد. ارایه پیشنهاد اصلاح قوانین، مقررات و ضوابط و رویه‌های مرتبط با تولید و خدمات در زمینه‌های تسهیل امور سرمایه‌گذاری، صادرات، واردات، امور گمرکی، بانکی، مالیاتی، بیمه‌ای، محیط‌زیستی، منابع طبیعی و سایر امور مرتبط با بخش تولید به مراجع ذی‌صلاح همچنین، بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص حل ‌و فصل مشکلات واحدهای تولیدی در راستای استمرار و ارتقاء تولید و اشتغال از جمله وظایف و اختیارات این ستاد است.

  مجلس آینده یکدست نخواهد شد؛ ایسنا |

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مجلس آینده یکدست نخواهد شد در عین حال گفت که اکثریت غالب مجلس یازدهم از اصولگرایان خواهند بود. علی جنتی درباره انتخابات مجلس یازدهم گفت: در تهران ظاهراً تعدادی از اصلاح‌طلبان تایید صلاحیت شدند و ممکن است به ائتلاف برسند اگر تعدادی از آنها ائتلاف کنند ممکن است مشارکت بیشتر شود. وی افزود: مجلس آینده یکدست نخواهد شد ولی اکثریت غالبی از اصولگرایان خواهند بود.

  تاکید ذوالفقاری بر اولویت رفع مشکلات مناطق مرزی؛ خبرآنلاین |

اولین جلسه روسای کارگروه‌های کارویژه مرز شورای امنیت کشور به ریاست معاون امنیتی و انتظامی و دبیر کارویژه مرز شورای امنیت کشور برگزار شد. حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در این نشست با تاکید بر اهمیت استمرار جلسات هم اندیشی روسای کارگروه‌ها، بهره‌برداری از ظرفیت‌های آن را مهم برشمرد. دبیر شورای امنیت کشور با مرور شرایط در مناطق مرزی، بر اولویت رفع مشکلات هموطنان مرزنشین و مناطق مرزی تاکید کرد. در ادامه این نشست حسین قاسمی، مدیرکل امور مرزی و پدافند غیرعامل وزارت کشور نیز ضمن ارایه گزارش عملکرد از فعالیت‌های این کارگروه‌ها، به ارزیابی نقاط قوت آن و همچنین بهبود روش‌ها پرداخت.. در پایان این نشست نیز روسای کارگروه‌های هشت‌گانه پس از بحث و تبادل نظر پیرامون عملکرد کارگروه‌ها و چالش‌های پیش رو، بر برگزاری مستمر و فصلی این سلسله نشست‌ها به منظور هم‌افزایی و رفع مسائل و مشکلات مناطق مرزی تاکید کردند.

  امارات از تنش‌زدایی با ایران حمایت می‌کند؛ ایسنا |

در شرایطی که ایران اعلام کرده از هر نوع توسعه روابط با همسایگان استقبال و حساب همسایگان را از دشمنان کشور جدا می‌ کند؛ وزیر مشاور امارات در امور خارجه می‌گوید که کشورش از تنش‌زدایی با ایران و لزوم رسیدن به راه‌حل سیاسی حمایت می‌کند. به گزارش ایسنا به نقل از العربیه، انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در یک سخنرانی گفت که ایران از طریق آنچه وی فعالیت‌های تحریک آمیز می‌خواند، اهدافش را محقق نخواهد کرد. وی تاکید کرد که امارات از تنش‌زدایی با ایران و لزوم رسیدن به راه‌حل سیاسی حمایت می‌کند. قرقاش در ادامه مدعی شد که دخالت‌های کشورش در یمن به منظور خارج کردن این کشور از دایره نفوذ ایران بود.

  تایید صلاحیت «علی فلاحیان»

برای انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان؛ مهر |

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: صلاحیت «علی فلاحیان» برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از حوزه تهران تایید شد. ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره ۱۳ خود اعلام کرد: صلاحیت حجت‌الاسلام علی فلاحیان برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری از حوزه تهران تایید شد. متن این اطلاعیه بدین شرح است: پیرو اطلاعیه شماره ۱۱ به اطلاع مردم شریف استان تهران می‌رساند با عنایت به تایید صلاحیت آقای علی فلاحیان داوطلب نمایندگی انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری توسط شورای نگهبان برای حوزه انتخابیه استان تهران نام ایشان به لیست نامزدهای استان تهران افزوده می‌گردد.

 

ارسال نظر