روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۳۳۸

  واکنش آشنا به شایعه استعفای رییس‌جمهور؛تعادل|

در واکنش به برخی خبرسازی‌های جعلی برخی رسانه ها؛ مشاور رییس‌جمهور در توییتی نوشت که شایعه‌سازی سازماندهی شده علیه مقامات عالی با هدف بی‌ثبات‌سازی کشور، اقدامی ضد انقلابی و دارای تبعات ضد امنیتی است. حسام‌الدین آشنا در پیامی که در شبکه توئیتر منتشر کرد آورده است. «شایعه‌سازی سازماندهی شده درباره/ علیه مقامات عالی با هدف بی‌ثبات‌سازی کشور اقدامی ضد انقلابی و دارای تبعات ضد امنیتی است. اگرچه زم در حال محاکمه است ولی ظاهرا هنوز شبکه‌ او یا شبکه‌های مشابه ولی پنهان‌کارتر فعال هستند.» در همین خصوص معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور نیز در توییتر نوشت: استعفا شایعه‌ای تکراری و فاقد خلاقیت شده است. معظی با اشاره به تلاش مخالفان دولت برای حاشه‌سازی برای دولت نوشت: استعفا شایعه‌ای تکراری و فاقد خلاقیت شده. از شایعه‌سازانی که چندین صفحه دیالوگ‌ تخیلی و مهیج می‌نوشتند و حتی میزانسن هم می‌چیدند واقعا بعید بود به این سطح تنزل کنند. برای پوشاندن دعوای دولیستی‌ها و مشاجره بی‌لیست‌ها، به شایعات خلاقانه‌تری نیاز است.

  پیام تسلیت معاون اول رییس‌جمهور به حجت‌الاسلام سید‌محمود دعایی؛پاد|

معاون اول رییس‌جمهوری در پیامی به مناسبت رحلت عالم پارسا و متقی مرحوم حجت‌الاسلام حاج ‌سید‌احمد دعایی، تصریح کرد: ضایعه فقدان روحانی وارسته و مردمی را که عمر با برکت خود را در راه ترویج آموزه‌های دین مبین اسلام و مذهب تشیع صرف نمود به مردم متدین و انقلابی یزد، علاقه‌مندان، فرزندان و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم. در پیام تسلیت اسحاق جهانگیری خطاب به سیدمحمود دعایی آمده است: «بسم‌الله الرحمن الرحیم؛ انالله و انا الیه راجعون؛ حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سیدمحمود دعایی؛ رحلت برادر ارجمندتان، عالم پارسا و متقی مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیداحمد دعایی موجب تأسف و تأثر گردید. ضایعه فقدان آن روحانی وارسته و مردمی که عمر با برکت خود را با حسن خلق و مردمداری در راه ترویج آموزه‌های دین مبین اسلام، مذهب تشیع و مکتب انسان ساز اهل بیت عصمت و طهارت(ع) صرف نمود را به مردم متدین و انقلابی یزد، علاقه‌مندان، فرزندان و خانواده محترم ایشان و به‌ویژه به جنابعالی صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و علو درجات و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسألت دارم.

 اسحاق جهانگیری؛ ‌معاون اول رییس‌جمهور.»

  برگزاری اولین جلسه دادگاه علنی روح‌الله زم با ۱۷ بند اتهام؛میزان|

اولین جلسه دادگاه روح‌الله زم به ریاست قاضی صلواتی راس ساعت 8صبح روز دوشنبه ۲۱ بهمن در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب در حالی برگزار شد که در جریان آن نماینده دادستانی کیفرخواست متهم را در ۱۷ بند قرائت کرد و بعد از آن روند تشریح اتهمات آغاز شد. افساد فی‌الارض، جاسوسی برای اسراییل و همکاری با امریکا از بندهای کیفرخواست بودندکه توسط نماینده دادستان قرائت کرد. وزیری در ادامه با اشاره به اتهامات روح‌الله زم بیان کرد: روح‌الله زم متهم است به «افساد فی‌الارض»، در بازه زمانی سال ۹۵ تا زمان دستگیری از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی کشور، نشر اکاذیب به‌طور گسترده، معاونت در تخریب، معاونت در ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور، تشکیل و اداره کانال معاند آمدنیوز و صدای مردم با هدف برهم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی یکی از کشور‌های منطقه، جاسوسی به نفع سرویس اطلاعاتی کشور فرانسه در ابتدای سال ۹۷ تا زمان دستگیری، همکاری با دولت متخاصم امریکا علیه نظام جمهوری اسلامی در نیمه دوم اسفند ماه سال ۹۶ تا زمان دستگیری، اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی، مشارکت در فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی به نفع گروه‌ها و سازمان‌های مخالف نظام، عضویت و همکاری با کانال معاند سحام با هدف بر هم زدن امنیت داخلی و خارجی کشور، مشارکت در اغوا و تحریک مردم به جنگ و کشتار در دی ماه سال ۹۶، مشارکت در جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی شده با هدف برهم زدن امنیت کشور، مشارکت در نشر اکاذیب به‌طور گسترده، توهین به مقدسات اسلام، تحصیل مال از طریق نامشروع و شکایت اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله اتهامات متهم است.

 

ارسال نظر