روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۲۸۳۴

  دادگاه روح‌الله زم هفته آینده برگزار می‌شود

دادستان تهران از صدورکیفرخواست پرونده روح‌الله زم و برگزاری دادگاه او در هفته آینده خبر داد. علی القاصی در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضاییه، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده روح‌الله زم، گفت: کیفرخواست پرونده صادر شده و دادگاه هفته آینده تشکیل می‌شود.

  انتخابات مظهر «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام است؛ تعادل|

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: انتخابات مظهر «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام است. علی شمخانی در توییتر خود نوشت: انتخابات مظهر «جمهوریت» و «اسلامیت» نظام است. رهبر معظم انقلاب نیز بارها فرموده‌اند که هر دو بر «مردم» و «رای مردم» تاکید دارند. از مظاهر بسط و تعالی امنیت ملی، انتخابات است. پاسداشت و صیانت از انتخابات وظیفه ملی است.

  جعفرزاده ایمن‌آبادی به اظهارات حاجی‌بابایی پاسخ داد؛ تعادل |

رییس فراکسیون مستقلین ولایی در واکنش به اظهارات حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: ایشان بدانند کار آسانی نیست تا فراکسیون هزاران هزار نقش را کم نقش کردن، خوب بود به‌جای نقد دیگران سر خود دوا کردی! «غلامعلی جعفر‌زاده ایمن‌آبادی»، در توییتی نوشت: آقای حاجی‌بابایی، رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مصاحبه کردند و فرمودند: نقش فراکسیون مستقلین، بی‌نقش کردن فراکسیون‌های دیگر مجلس بود. اما ایشان بدانند کار آسانی نیست تا فراکسیون هزاران هزار نقش!! را کم نقش کردن!! خوب بود به‌جای نقد دیگران سر خود دوا کردی! حمیدرضا حاجی‌بابایی درباره عملکرد فراکسیون مستقلین گفته است: لاریجانی در این دوره فراکسیون مستقلین را راه انداخت که نقش این فراکسیون، بی‌نقش کردن فراکسیون‌های دیگر مجلس بود. برای مثال اگر بحث FATF در مجلس مطرح بود، اعضای فراکسیون مستقلین به فراکسیون امید ملحق می‌شدند و عملاً ما ولایی‌ها به راحتی نمی‌توانستیم تصمیم بگیریم یا آنکه زمانی که بحث انتخاب رییس مجلس مطرح بود، اعضای فراکسیون مستقلین به فراکسیون ما ملحق می‌شدند.

  گرایش‌های گروهی در تایید صلاحیت‌ها ملاک نبوده است؛ فارس |

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: گرایش‌های گروهی و امثال ذلک در تایید و رد صلاحیت‌ها ملاک شورای نگهبان نبوده است. آیت‌الله مهدی شب‌زنده‌دار دیروز در درس خارج فقه خود اظهار داشت: مساله انتخابات مشکلات فراوانی دارد، یکی از مشکلات مهمش این است که قانون انتخابات یک قانون پرمشکلی است و ان‌شاءالله مجلس آتی بتواند با قوانین بهتری که وضع می‌کند این مشکلات را کمتر کند. وی ادامه داد: خیلی از این عدم احرازها که احراز نمی‌شود، بر اثر این است که احتیاج به یک اطلاعات و منابعی دارد که در این فرصت اندک [به دست نمی‌آید] ولو اینکه خیلی هم زحمت کشیده است، ولی احتیاج به فرصت بیشتری دارد.

 

 

ارسال نظر