روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۲۶۵۱

    نیروهای مسلح همواره خود را خدمتگزار مردم می‌دانند؛وزارت دفاع|

در اولین روز از ایام دهه فجر وزیر دفاع دولت دوازدهم با حضور در مدرسه دخترانه الزهرا بخش نگور منطقه دشتیاری چابهار زنگ انقلاب را در اولین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به صدا درآورد . امیر حاتمی در جریان این دیدار فشار‌های حداکثری امریکایی‌ها علیه ملت ایران را شکست خورده و بی‌اثر دانست و تصریح کرد: ملت رشید، بصیر و مقاوم ایران اسلامی هرگز تسلیم زیاده خواهی‌های جبهه استکبار نشده و نخواهد شد و قطعاً از این مشکلات با سربلندی و موفقیت عبور خواهیم کرد. وزیر دفاع گفت: به دشمنان ایران اسلامی یادآور می‌شویم که اگر کسی به حریم امنیت این ملت و آرمان‌های والایش تعدی کند با پاسخ دندان شکن فرزندان غیور ملت در نیروهای مسلح روبه‌رو خواهد شد.

    شهید سلیمانی برنامه‌های دشمنان‌ را بر هم زد؛مهر|

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: شهید سلیمانی برنامه‌سازی‌های استکبار در خصوص قهرمان‌سازی و چهره‌سازی را بر هم زد. حجت‌الاسلام علی سعیدی درآیین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان شریعتی بوشهر اظهار داشت: شرایط کنونی قهرمان‌سازی و چهره‌سازی یکی از برنامه‌های دنیای استکبار است اما می‌بینیم که شهید حاج قاسم سلیمانی چگونه با شهادت خود این برنامه‌سازی‌ها را بر هم می‌زند. وی با بیان اینکه امروز شهید قاسم سلیمانی به عنوان نقطه عطفی در تمام دنیا به شمار می‌رود، اضافه کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از تربیت‌یافتگان مکتب امام راحل و انقلاب اسلامی است که با رفتار و تأثیرگذاری که در جبهه مقاومت داشت این‌چنین در دل‌ها جای گرفت.

    اسناد غصب املاک مردم توسط رضاخان رونمایی می‌شود؛تسنیم|

اسناد غصب املاک مردم توسط رضاخان برای نخستین‌بار در فرهنگستان هنر به نمایش درخواهد آمد. موسی حقانی، رییس پژوهشکده تاریخ معاصر اظهار داشت: پژوهشکده تاریخ معاصر در نظر دارد به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری فرهنگستان هنر نمایشگاه «ایران بین دو انقلاب به روایت اسناد و تصاویر» را برگزار کند. وی افزود: در این نمایشگاه اسناد و تصاویری با موضوعات سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی که بین دو انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی در خلال سال‌های 1285 تا 1357 خورشیدی در ایران رخ داده است در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. حقانی گفت‌: برخی از اسناد این نمایشگاه از جمله اسناد و شکایات مردمی از رضاخان، اسناد غصب اموال مردم و نحوه برگزاری انتخابات در دوره پهلوی، برای اولین‌بار در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

    معامله قرن فرجامی جز شکست

و فرورفتن در زباله دان تاریخ ندارد؛فارس|

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با محکومیت شدید رونمایی از طرح امریکایی-صهیونیستی معامله قرن تاکید کرد: این معامله فرجامی جز شکست و فرورفتن در زباله دان تاریخ نخواهد داشت. در بخشی از این بیانیه آمده است: اقدام اهریمنی رییس‌جمهور رژیم تروریستی ایالات متحده امریکا در رونمایی از طرح ظالمانه «معامله قرن» که پایمال‌سازی و نادیده گرفتن حقوق حقه ملت مظلوم فلسطین و چندپاره کردن سرزمین آنها، مشروعیت بخشی به دولت جعلی صهیونیستی، تضمین حاکمیت اسراییل بر سرزمین‌های اشغالی، خلع سلاح حماس، لغو حق بازگشت آوارگان و سیاهه‌ای از مصادیق دیگر ظلم و تجاوز به فلسطین قهرمان را دنبال می‌کند، یکی از جنایات و خیانت‌های بی‌نظیر در تاریخ معاصر به شمار می‌رود.

    همکاری جامعه جهانی با دولت و ملت چین برای ریشه‌کنی «کرونا»؛تعادل|

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان از جامعه جهانی خواست که برای ریشه‌کن کردن «کرونا» با دولت و ملت چین همکاری کنند. سید عباس موسوی در پیامی توییتری از جامعه جهانی خواست که برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا در کنار دولت و ملت چین باشد. موسوی در پیام توییتری خود نوشت: «ویروس کرونا فاجعه‌ای جهانی است که همه جهان باید برای ریشه‌کنی آن با دولت و ملت چین همکاری کنند. یقین دارم چینی‌ها با مدیریت قوی، احساس مسوولیت و پشتکاری که در آنها سراغ داریم از این مرحله سخت عبور خواهند کرد.»

 

ارسال نظر