روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۹۳۹

  سردار حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس شد؛ سپاه نیوز|

طی حکمی از سوی فرمانده کل سپاه سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی به عنوان جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه منصوب شد. سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی، متولد سال ۱۳۳۵ در اصفهان است. وی که از بدو انقلاب به عضویت سپاه درآمد فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و دانش‌آموخته دکترای دانشکده عالی دفاع ملی در رشته مدیریت استراتژیک و همچنین عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) است. سردار حجازی همچنین در کارنامه سوابق خود معاونت هماهنگ‌کننده و معاونت نیروی انسانی و فرمانده نیروی مقاومت بسیج را دارد. وی در سال ۱۳۸۶ طی حکمی از سوی فرمانده کل قوا به سمت رییس ستاد مشترک سپاه منصوب و در سال ۱۳۸۷ به عنوان جانشین فرمانده کل سپاه مشغول به کار شد. مسوولیت معاونت آماد و پیشتیبانی تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح از دیگر سوابق حجازی در نیروهای مسلح است.

  جوانمردانه دشمن شهید سلیمانی

را خواهیم زد؛ مهر |

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: دشمن سردار سلیمانی را ناجوانمردانه زدند اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سرتاسر عالم خون‌خواه او هستند جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد. سردار اسماعیل قاآنی در آیین معارفه به عنوان فرماندهی نیروی قدس سپاه که صبح دیروز (دوشنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، گفت: دشمن ناجوانمردانه سردار سلیمانی را شهید کرد؛ آنها مرد میدان جنگ نبودند که در میدان جنگ با ایشان درگیر شوند و در اوج ناجوانمردی این شهید عالی مقام را شهید کردند. وی افزود: اگرچه او را ناجوانمردانه زدند اما به لطف الهی و به همت همه آزادمردانی که در سراسر عالم خونخواه او هستند ان‌شالله جوانمردانه دشمن او را خواهیم زد.

  مرز مهران باز است؛ باشگاه خبرنگاران |

مدیرکل امور مرزی وزارت کشور گفت: مرز مهران باز است و تردد به صورت عادی و روان انجام می‌شود. حسین قاسمی، درباره انتشار خبری در فضای مجاز مبنی بر بسته شدن مرز مهران اظهار کرد: شب‌گذشته عده‌ای ناشناس مسیر منتهی به گذرگاه مرزی مهران را از طریق آتش زدن حلقه‌های لاستیک‌ بستند و مرز مهران برای ساعاتی بسته شد. قاسمی تصریح کرد: در حال حاضر مرز مهران باز است و تردد به صورت عادی و روان انجام می‌شود.

  دفاع رییس گروه دوستی پارلمانی

 ایران -  فرانسه از توافق هسته‌ای؛ ایرنا |

رییس گروه دوستی پارلمانی ایران - فرانسه در یک پیام توییتری از توافق هسته‌ای دفاع کرد.خانم «آن ژنوته» در یک پیام توییتری، گفت‌وگوهای اخیر انجام شده بین بهرام قاسمی سفیر کشورمان در فرانسه و شماری از نمایندگان و سناتورهای فرانسوی را قابل توجه و عمیق توصیف و از سفیر کشورمان به خاطر حضور در این نشست تشکر کرد. خانم ژنوته در پیام خود آورده است: با وجود همه موانع، شما می‌توانید برای دفاع از برجام روی نمایندگان حزب

«جمهوری در حرکت» و بسیاری دیگر از نمایندگان حساب کنید. بدانید که می‌توانیم امروز روابط بلندمدتی را بین فرانسه و ایران مجددا بنا نهیم.

  نشر اخبار کذب درمورد موادغذایی برای جامعه سم است؛ ایسنا |

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر ناسالم بودن مواد غذایی گفت: نشر و انتشار خبرهای کذب در مورد مواد غذایی  یا هر مورد دیگر، برای وضعیت کنونی جامعه سم است. معصومه آقاپور علیشاهی با تاکید بر اینکه خبرهای کذب برای وضعیت کنونی جامعه سم است، خاطرنشان کرد: این اخبار کذب چه تولید داخل یا خارج باشد، دشمن واقعی جامعه است. نماینده مردم شبستر در مجلس دهم درمورد اخبار کذب در مورد مواد غذایی یادآور شد: به این اخبار از دو منظر عرضه و تقاضا باید نگاه کرد. از نگاه عرضه به این معنا که تولیدکنندگان به دلیل اینکه مصرف و تقاضای داخلی کاهش پیدا می‌کند، به‌شدت آسیب می‌بینند و وجهه صادرات غیرنفتی که تا حدودی مطیع بخش صنایع غذایی است را از دست می‌دهیم.

 

 

ارسال نظر