روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۰/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۶۶۸

  باید در همه ابعاد قوی شویم؛ صداوسیما|

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت در کشور و استقامت نیاز داریم. علی لاریجانی رییس قوه مقننه در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشان ایشان گفت: ما به وحدت و استقامت در این راه نیاز داریم و همانطور که رهبری گفتند باید در همه ابعاد قوی شویم. کشور قدرتمند در مقابل دیگران می‌تواند استقامت نشان دهد.

   کارآمدی مقاومت ملت و ناکارآمد بودن دشمنی با ایران ؛میزان|

رییس قوه قضاییه گفت: سخنان رهبر انقلاب در مورد مقاومت ملت ایران و ناکارآمد بودن جریان دشمنی با ایران اسلامی به تجربه گذشته و تصمیم و اراده ملت بزرگ ایران، راهبردی بود. حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در حاشیه نماز جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب درباره مطالبات مردم و ضرورت وحدت بین مسوولان گفت: امروز فکر می‌کنم موضوع انسجام ملی از مهم‌ترین موضوعات است. خداوند به ما مسوولان توفیق دهد در جهت رهنمودهای رهبری حرکت کنیم.

  به اتحاد نیاز داریم ؛ باشگاه خبرنگاران|

فرمانده سپاه پاسداران نیز با اشاره به اهمیت رهنمودهای رهبری گفت: ما به اتحاد نیاز داریم و اینکه قلب‌های‌مان به هم پیوند بخورد و دستهای‌مان در دست هم باشد به سمت آینده حرکت کنیم و در گذشته متوقف نشویم و مسیر مقاومت را کاملا طی کنیم. سردار سلامی در حاشیه نماز عبادی سیاسی جمعه تهران به امامت رهبر انقلاب گفت: ما به تحربه‌های قوی و نزدیک دریافتیم که راه عبور ما از فراز اراده دشمن ایستادگی است اما نه ایستادگی در سکون بلکه ایستادگی در حال حرکت. باید جلو برویم و ایران را بسازیم و پیشرفته کنیم و آن را به نماد یک کشور درخشان در عالم تبدیل کنیم و این هدف را تعقیب می‌کنیم و این از هدف‌هایی است که ما به آن زود می‌رسیم.

   سخنان رهبری دو بال را برای اقتدار ایران تعیین کرد؛ایسنا|

یک استاد دانشگاه گفت: رهبری بر دو بال اقتدار ایران در ایام و تحولات اخیر اشاره کردند که یکی مشارکت خودجوش مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی بود و دیگری قدرت دفاعی ایران در پاسخ جدی به امریکا. مهدی ذاکریان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در نماز جمعه این هفته تهران گفت: کشور با مشکلات جدی به ویژه در حوزه اقتصاد و تامین معیشت و رفاه مردم مواجه است و به لحاظ سیاسی نیازمند حمایت سیاسی و مشارکت حداکثری مردم هستیم. یک سیستم سیاسی قوی نیازمند مشروعیت است و این مشروعیت از طریق مشارکت مردم، پاسخگویی به مردم و ایجاد رفاه و امنیت ایجاد می‌شود. اگر این طور نباشد سیستم با بحران‌های مختلف رو به رو می‌شود. تحریم‌های امریکا علیه ایران لزوما از جنس تحریم نیست بلکه از جنس ترور اقتصادی است؛ حل این مساله در گرو کاهش آلام مردم است..

   شرارت‌های امریکا ادامه یابد، پاسخ سنگین‌تری دریافت می‌کند؛ارتش نیوز|

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران با عملیات متقابل علیه امریکا، اراده قطعی برای دفاع از حقوق خود را نشان داد و ثابت کرد اگر شرارت‌های امریکا ادامه یابد، پاسخ سنگین‌تری دریافت می‌کند. ژنرال «حلوصی آکار» وزیر دفاع کشور ترکیه در تماس تلفنی با سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری شهادت سردار سپهبد سلیمانی را به دولت، ملت و نیروهای مسلح ایران تسلیت گفت. وزیر دفاع ترکیه در این تماس تلفنی با اشاره به روابط دوستانه و برادرانه فیمابین دو کشور تاکید کرد: متأسفانه به دنبال ترور و شهادت سردار سلیمانی حوادث پی‌درپی و حساسی در منطقه اتفاق افتاد که می‌تواند به‌شدت نگران‌کننده باشد.

   فعلا استیضاح «ترامپ» را حل کنید؛تعادل|

سخنگوی شورای نگهبان در توییتی ضمن انتقاد از سیاست‌های امریکا در قبال ایران با خطاب قرار دادن«پمپئو»، نوشت: فعلا استیضاح«ترامپ» را حل کنید. عباسعلی کدخدایی در حساب کاربری خود در توییتر ضمن انتقاد از سیاست‌های مداخله جویانه سران امریکا علیه ایران، نوشت: به «پمپئو» که دوباره با اظهاراتی مداخله‌جویانه در مسائل داخلی ایران دخالت کرده، باید گفت فعلا استیضاح «ترامپ» را حل کنید. به مردم دروغ نگویید! کدام رییس‌جمهور شما با رأی مستقیم انتخابات شده؟ امریکا تقلب دوره الگور-بوش را فراموش نکرده.

 

ارسال نظر