روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۰/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۹۸۷۸

  خبر شهادت فرمانده نیروی هوافضای سپاه تکذیب شد؛ سپاه نیوز|

به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر شهادت فرمانده نیروی هوافضای سپاه، این خبر تکذیب شد. به دنبال حمله یکشنبه شب رژیم صهیونیستی به برخی نقاط در خاک سوریه برخی رسانه‌های عربی شایعه شهادت سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه را مطرح کردند که این خبر تکذیب شد. بنا بر اطلاعات کسب شده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در سلامت کامل به سر می‌برد.

  واکنش به شرایط نامناسب شیخ زکزاکی؛ تسنیم |

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم حمایت از شیخ زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه گفت: دولت‌مردان و وزارت خارجه کشورمان هر اقدامی که می‌توانند باید انجام دهند و این موضوع وظیفه و رسالت است. حجت‌الاسلام‌ عبدالله حاجی‌صادقی با اشاره به محدودیت‌های دولت نیجریه علیه شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان این کشور اظهار داشت: این عالم بزرگ شخصیت علمی و دینی است و حق بزرگی بر گردن مسلمانان و شیعیان دارد. وی با یادآوری سختی و فشارهایی که شیخ زکزاکی متحمل می‌شود، افزود: اگر یک فرد عادی هم بود و اینگونه مورد ظلم قرار می‌گرفت بر همه ما دفاع از وی و مقابله با ظالمان واجب بود.

  باید با رویکرد بیمارگونه امریکا درتحریم کردن کشورها مقابله کرد؛ تعادل |

 وزیر امور خارجه کشورمان در توئیتی تایید کرد که به رویکرد بیمار گونه امریکا نسبت به تحریم کردن سایر کشورها باید به شکل دسته جمعی مقابله کرد. ظریف در این توئیت خود افزود: رویکرد ایالات متحده به تحریم، نمایانگر اعتیادی بیمارگونه و بی‌ملاحظه است و در چنین شرایطی، آنچه که ایالات متحده ممکن است انجام دهد یا از انجام آن سر باز زند، هیچ حد و مرزی ندارد. این رفتار اعتیادآمیز، هم بر دوستان و هم بر دشمنانش تأثیر خواهد گذاشت، مگر اینکه به شکل دسته‌جمعی با آن مقابله شود.

  گزارش بررسی عملکرد قانون رفع موانع تولید در مجلس قرائت شد؛ خانه ملت |

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل (۴۴) قانون‌ اساسی‌ درباره قانون رفع موانع تولید در مجلس شورای اسلامی قرائت شد. مطابق با بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد عواملی نظیر عدم تعیین دستگاه ناظر در ماده قانونی، استفاده از ماهیت مجوز به جای تکلیف، وجود قوانین و مجوزهای موازی از جمله عوامل مهم برای عدم اجرای بخشی از احکام قانون رفع موانع تولید هستند.

  درخواست سردار نقدی برای افزایش اعتبارات سپاه و بسیج؛ خانه ملت |

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم با اشاره به حضور سردار نقدی در نشست کمیسیون گفت: معاون هماهنگ‌کننده سپاه ضمن تشریح ماموریت‌های سپاه و بسیج درخواست افزایش اعتبارات با لحاظ تورم و برنامه‌های آتی را داشت.  سیدحسین نقوی‌حسینی در توضیح نشست دیروز کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: جلسه اخیر با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» جهت بررسی بودجه و اعتبارات سپاه پاسداران تشکیل شد که در این جلسه معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گزارشی از فعالیت‌های سپاه و بسیج در سال جاری ارایه کرد. سردار نقدی در توضیح گزارش خود یادآور شد که سپاه و بسیج تاکنون در هیچ ماموریتی نگفته است که این اقدام وظیفه کیست؟ بلکه وارد عمل شده است. از سیل و حضور در مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده تا سقوط پهپاد امریکایی سپاه و بسیج در خط مقدم بوده‌اند و در هر گوشه‌ای از ایران اسلامی هر اقدام فداکارانه، ایثارگرانه و خدمت‌رسانی که لازم بوده حضور پیدا می‌کند، پس انتظار داریم در تخصیص اعتبارات تورم و برنامه‌های پیش رو دیده شود.

  اعلام وصول طرحی درباره مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی ؛ ایرنا |

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح الحاق یک تبصره به ماده 2 قانون مجازات اسلامی درباره اخلالگران در نظام اقتصادی اعلام وصول شد. احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه در جلسه علنی دیروز مجلس از اعلام وصول یک طرح و لایحه خبر داد. وی گفت: لایحه تصویب ساعات کنوانسیون بین‌المللی استانداردهای آموزش، صدور گواهینامه و نگهداری دریانوردان «STCW۱۹۷۸» و طرح الحاق یک تبصره به ماده ۲ قانون مجازات اسلامی درباره اخلالگران در نظام اقتصادی کشور اعلام وصول شد.

 

ارسال نظر