روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۸۸۵۳

   در برابر هرگونه تجاوز پاسخی کوبنده خواهیم داد؛ ایسنا|

سخنگوی وزارت خارجه تهدیدات رژیم اشغالگر قدس را نشانه ضعف و ناتوانی این رژیم و با هدف سرپوش گذاشتن بر بحران‌ها و مشکلات داخلی سرمداران آن دانست. سید عباس موسوی در واکنش به ادعاها و تهدیدات نظامی اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان اظهار داشت: تهدیدات رژیم اشغالگر قدس را نشانه ضعف و ناتوانی این رژیم و با هدف سرپوش گذاشتن بر بحران‌ها و مشکلات داخلی سرمداران آن می‌دانیم؛ رژیمی که شالوده و ماهیت آن در طول

۷۰ سال سابقه اشغالگری بر تهدید و تجاوز بنا شده است. موسوی تاکید کرد: ایران با اتکا بر قدرت مبتنی بر فرهنگ ایثار و مقاومت مردم خود در دفاع از کیان ایران و امنیت ملی خود لحظه‌ای درنگ و مماشات نخواهد کرد و در برابر هرگونه تجاوز یا اقدام احمقانه، پاسخی کوبنده و پشیمان‌کننده خواهد داد.

   همکاری‌های نیروی دریایی ایران و پاکستان بررسی شد؛ خبرآنلاین|

سخنگوی نیروی دریایی پاکستان روز دوشنبه اعلام کرد: در جریان سفر رسمی امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران به پاکستان، دو کشور درخصوص همکاری‌های مشترک رایزنی کردند. دریاسالار «ارشد جاوید» سخنگو و رییس کل روابط عمومی نیروی دریایی پاکستان در بیانیه‌ای گفت: فرمانده‌ها نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان ضمن بررسی همکاری‌های مشترک میان نیروهای دو کشور، درخصوص موضوعات مورد علاقه بحث و تبادل نظر کردند.پیش از آغاز دیدار و گفت‌وگوی امیر خانزادی با همتای پاکستانی، فرمانده نیرو دریایی ارتش ایران و هیات همراه با حضور در مقر فرماندهی نیروی دریایی پاکستان، مورد استقبال رسمی دریادار عباسی قرار گرفت.

  برنامه‌های بسیج، مسجدمحور است؛ باشگاه خبرنگاران|

فرمانده کل سپاه می‌گوید: جوانانی که در سیل تبلیغات فاسد غرب خود را در مسجد حفظ کرده‌اند انسان‌های بزرگی هستند.سردار حسین سلامی دیروز در جمع بسیجیان اظهار کرد: بسیج باید در محرومیت‌زدایی

پیشگام باشد و به اعتقاد من این گروه‌های جهادی که بسیج در مساجد تاسیس می‌کند پیشگام جهاد محرومیت زدایی هستند.فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: جوانانی که در سیل تبلیغات فاسد غرب خود را در مسجد حفظ کرده‌اند انسان‌های بزرگی هستند، جامعه ما به واسطه این جوانان بسیجی از تحقق نقشه‌های شوم دشمن ایمن است.

  یک درصد از مالیات‌های مستقیم صرف توسعه حمل ونقل عمومی می‌شود؛ خانه ملت|

نمایندگان مجلس، سازمان امور مالیاتی را موظف کردند که معادل یک درصد از مالیات‌های مستقیم را صرف کمک به پروژه‌های شهری و روستایی با اولویت حمل و نقل عمومی کند. در ادامه جلسه علنی دیروز، بررسی گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه دو فوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در دستور کار قرار گرفت.نمایندگان با تصویب ماده ۹ این لایحه، ماده ۲۸۰ قانون مالیات‌های مستقیم را به شرح ذیل اصلاح کردند: براین اساس، سازمان امور مالیاتی کشور موظف شد معادل یک درصد از کل درآمدهای حاصل از این قانون را به حساب متمرکز وجوه وزارت کشور (سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور) نزد خزانه‌داری کل کشور واریز نماید.

  طرح تشکیل «استان تهران جنوبی» اعلام وصول شد؛ مهر|

در شرایطی که طی روزهای اخیر خبرهایی در خصوص تلاش برخی نمایندگان برای تشکیل استانی در جنوب تهران شنیده می‌شد، دیروز خبر رسید که هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، طرح تشکیل استان تهران جنوبی را اعلام وصول کرده است.

در ادامه جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی هیات رییسه مجلس، طرح‌ تشکیل استان تهران جنوبی را اعلام وصول کرد.

  بالگردهای ترابری هوانیروز به توپ‌های

 ۲۰ میلی‌متری و راکت تجهیز شدند؛ ارتش نیوز|

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: با تجهیز راکت و موشک به بالگرد‌های ترابری و تهاجمی، قابلیت جدیدی را در ماموریت‌های آینده داریم. امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان کشوری در ستاد هوانیروز برگزار شد، گفت: امروز بالگرد‌های ترابری هوانیروز به توپ‌های ۲۰ میلی متری و راکت مجهز شدند.او با بیان اینکه بالگرد ۲۱۴ در قالب تیم ترابری در گذشته نمی‌توانست از خود دفاع کند افزود: با تجهیز راکت و انواع موشک به بالگرد‌های ترابری و تهاجمی قابلیت جدیدی را در ماموریت‌ها آینده خواهیم داشت.

  وزارت دفاع در پیشوا ۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده است؛ ایرنا|

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع در طول حدود سه سال گذشته بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در بخش تولید شهرستان پیشوا سرمایه‌گذاری کرده است. امیر سرتیپ امیر حاتمی افزود: در طول حدود ۳ سال گذشته بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در این منطقه سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته که هم به مجموعه وزارت دفاع و نیروهای مسلح خدمت‌رسانی شده و هم برای مردم عزیز منطقه اشتغال و سرمایه‌گذاری خوبی به همراه داشته است. وزیر دفاع تصریح کرد: همدلی و همراهی بسیار خوبی در بین مسوولان شهرستان پیشوا وجود دارد و مردم نیز با مجموعه نظام و دولت همراه و همدل هستند که برکت اصلی در همین وحدت و یکدلی است.

 

ارسال نظر