روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۹۲۰

  آزمون کتبی داوطلبان ورود به مجلس خبرگان ۲۸ آذر برگزار می‌شود؛ ایرنا|

سخنگوی شورای نگهبان گفت: آزمون کتبی داوطلبان ورود به مجلس خبرگان رهبری ۲۸آذر ماه برگزار می‌شود. عباسعلی کدخدایی اظهار داشت: آزمون کتبی داوطلبان ورود به مجلس خبرگان رهبری ۲۸ آذر ماه در قم برگزار می‌شود.

کدخدایی خاطرنشان کرد: جزییات این آزمون به زودی اعلام می‌شود.

  طرح واگذاری موسسات مطبوعاتی به بخش خصوصی اعلام وصول شد؛ مهر|

طرح الزام دولت و شهرداری تهران مبنی بر واگذاری موسسات اطلاعات، ایران، جام‌جم، کیهان و همشهری به بخش خصوصی اعلام وصول شد. در ادامه جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی طرح الزام دولت و شهرداری تهران مبنی بر واگذاری موسسات اطلاعات، ایران، جام جم، کیهان و همشهری به بخش خصوصی به صورت عادی از سوی هیات رییسه اعلام وصول شد.

  اعمال محدودیت‌های قضایی و حقوقی در مورد اموال اعضای شبکه ایران اینترنشنال؛ میزان|

قوه قضاییه اعلام کرد که محدودیت‌های قضایی و حقوقی در مورد اموال اعضای شبکه ایران اینترنشنال اعمال شده است. مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «در پی اقدامات شبکه سعودی-صهیونیستی ایران اینترنشنال به منظور ساماندهی اقدامات تروریستی، براندازانه و تجزیه طلبانه و تشویق به تخریب اموال مردم و رصد دقیق این تحرکات از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات محدودیت‌های قانونی علیه عناصر کلیدی این شبکه معاند اعمال شده است. با توجه به موارد فوق‌الذکر و رصد دقیق عناصر کلیدی این شبکه، اقدامات سازماندهی شده این شبکه و عناصر آن در اتفاقات روز‌های اخیر به وضوح قابل مشاهده است، بر همین مبنا عناصر کلیدی و موثر این شبکه معاند که در خارج از کشور مشارکت مستقیم در تخریب اموال عمومی و شهروندان داشتند با محدودیت‌های قضایی و حقوقی در مورد اموال خود مواجه شده‌اند. همچنین اخبار حکایت از انجام اقدامات بین‌المللی در مورد این شبکه دارند که در مورد آنها در آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.»

  تامین نیازهای نیروهای مسلح با ظرفیت‌های داخلی و بومی؛ پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع|

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تسلیحات و تجهیزات نظامی را از ملزومات مورد نیاز تأمین امنیت عنوان کرد و افزود: نیازهای نیروهای مسلح را با اتکاء به ظرفیت‌های داخلی و بومی تأمین کرده‌ایم. حاتمی در همایش آموزشی اجرای توافقنامه ساخت و تأمین ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح اظهار داشت: این سازمان برقراری امنیت و پشتیبانی از نیروهای مسلح در حوزه حفظ، بازدارندگی و ارتقاء امنیت را عهده‌دار است. وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح موضوع تأسیسات، اماکن و امکانات را یکی دیگر از مولفه‌های اساسی تأمین امنیت در نظام اسلامی برشمرد و تصریح کرد: سه مجموعه وزارت دفاع، نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی تمام توان خود را برای اجرای سریع‌تر این توافقنامه معطوف داشته‌اند.

  تعهد وزارت دفاع برای تامین تجهیزات احراز هویت؛ پاد|

تعهد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قرارداد تامین تجهیزات الکترونیکی احراز هویت به عنوان تضامین مورد نیاز اجرای این قرارداد به تصویب رسید. با تصویب هیات وزیران در جلسه ۳ آذر ۱۳۹۸، تعهد کتبی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در قرارداد تامین تجهیزات الکترونیکی احراز هویت به عنوان تضامین مورد نیاز در اجرای این قرارداد، اعم از تضمین انجام تعهدات موضوع بند (ب) ماده (۵) آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی تضمین پیش‌پرداخت موضوع بند (پ) ماده (۵) آیین‌نامه یادشده، تضمین حسن اجرای کار موضوع تبصره (۲) بند (ت) ماده (۵) مذکور و سایر تضامین مندرج در مفاد قرارداد منعقد شده قابل قبول است. وزارت امور اقتصادی و دارایی (خزانه‌داری کل کشور) موظف است، در صورت اعلام ضبط تضمین توسط وزارت کشور، بلافاصله نسبت به کسر و پرداخت مبلغ تضمین از محل تخصیص اعتبارات ذی‌ربط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در وجه وزارت کشور اقدام نماید.

  تاکید ایران و روسیه بر همکاری‌ها در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی؛ برنا|

«اولگ رزیانسوف»، معاون وزیر صنایع فدراسیون روسیه، در حاشیه بیست و چهارمین کنفرانس کشورهای عضو کنوانسیون سلاح‌های شیمیایی در لاهه با «غلامحسین دهقانی» معاون وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد. معاون وزیر امور خارجه و معاون وزیر صنایع فدراسیون روسیه بر همکاری‌های دو کشور در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی تاکید کردند.در این دیدار طرفین ضمن تبادل نظر پیرامون موضوعات دستورکار کنفرانس و تاکید بر همکاری‌های دو کشور در سازمان منع سلاح‌های شیمیایی، راه‌های جلوگیری از تضعیف سازمان و همچنین تقویت اجرای کنوانسیون توسط اعضا و دبیرخانه را بررسی کردند. تاکید بر رعایت قاعده اجماع در تصمیمات سازمان و همچنین پایبندی به متن کنوانسیون در اقدامات توسط نهادهای سازمان و دبیرخانه از جمله موارد مورد اتفاق و تاکید طرفین بود.

 

ارسال نظر