روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۶۴۲

  استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به مصلحت کشور نیست؛ باشگاه خبرنگاران|

معاون پارلمانی رییس‌جمهور گفت: وزارت جهاد یکی از ارکان تنظیم بازار است، به همین دلیل در شرایط فعلی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به مصلحت کشور نیست. حسینعلی امیری با اشاره به جزییات استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: دولت فعلی یک دولت قانونمدار است و هر زمانی که نمایندگان از وزرا در صحن علنی یا کمیسیون‌های مختلف سوالاتی را مطرح کردند وزرا حضور پیدا کردند اما وزارت جهاد کشاورزی یکی از ارکان تنظیم بازار و تأمین‌کننده مواد غذایی مورد نیاز کشور است، به همین دلیل در شرایط فعلی استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به مصلحت کشور نیست.

  روایت حداد‌عادل از رویکرد جدید اصولگرایان برای انتخابات؛ ایسنا|

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رویکرد جدید جریان اصولگرا در انتخابات آینده، وحدت فراگیر و اعتنا به حضور جوانان و به‌ویژه زنان است. راهبردها و راهکارهای ائتلاف تعریف شده است و امیدواریم با ساز و کار دقیقی به همگرایی و وحدت برسیم‌. غلامعلی حداد‌عادل در نشست دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی با اشاره با انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: مردم در نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که دولت و مجلس کارآمدتری می‌خواهند؛ بنابراین در اینکه ما مجلس متفاوت‌تر خواهیم داشت تردیدی نیست.

حداد عادل افزود: وحدت شرط لازم پیروزی است اما شرط کافی نیست تجربه سال۹۴ نشان داد علاوه بر وحدت کارهایی باید انجام دهیم تا به نتیجه برسیم.

  جامعه مدرسین در انتخابات مجلس یازدهم ورود مصداقی ندارد؛  حوزه نیوز|

 اعضای جامعه مدرسین بر نبود ورود مصداقی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قم تأکید کردند. بیست و پنجمین جلسه شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با دستور بررسی اهم مسائل جاری کشور و به ریاست آیت‌الله محمد یزدی، رییس شورای عالی جامعه مدرسین برگزار شد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل جاری کشور ازجمله رویکرد دولت در اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین و پیامدهای ناشی از نحوه‌ اجرای طرح و نقش سرویس‌های خارجی در تخریب منابع ملی و عمومی و آسیب به مردم موردبحث و بررسی قرار گرفت. اعضای جامعه مدرسین در این جلسه کماکان بر لزوم عدم ورود مصداقی جامعه مدرسین در مساله انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قم تأکید کردند و در پایان مقرر شد، به‌منظور قدردانی از رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» و مراجع معظم تقلید «دامت برکاتهم»، مردم رشید کشور و مدافعان امنیت در حوادث اخیر بیانیه‌ای صادر شود و مواضع جامعه مدرسین درباره‌ آن به اطلاع عموم برسد.

  واکنش وزارت خارجه به تحریم آذری‌جهرمی توسط امریکا؛ تسنیم|

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت تحریم وزیر ارتباطات توسط دولت امریکا خاطرنشان کرد: دولت کنونی امریکا ارزشی برای اصول و ارزش‌های دموکراتیک، شفافیت و حقوق بشر از جمله آزادی اینترنت برای دیگران قائل نیست.

«سید‌عباس موسوی» ضمن محکوم کردن تحریم وزیر ارتباطات توسط رژیم امریکا گفت: نگاهی به سوابق و کارنامه این دولت در اِعمال فشار بر مدیران شرکت‌ها و شبکه‌های بزرگ اجتماعی و ارتباطاتی از جمله توییتر به منظور قطع دسترسی صداهای مخالف، گویای برخورد سیاسی و ابزاری این دولت با محیط اینترنت آزاد است.

  به زودی همه شناورهای نیروی دریایی سامانه دنا مجهز می‌شوند؛ ارتش نیوز|

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با بیان اینکه ناوشکن «دنا» در حال تجهیز به سامانه «VLS» است، از آزمایش پرتاب موشک از این سامانه در آینده نزدیک خبر داد. «امیر دریادار حسین خانزادی» با اشاره به تدابیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر مصونیت بخشی به یگان‌های شناور خاطرنشان کرد: امروز در حال پیش‌بینی موشک‌هایی برای پرتاب از سیلوهای عمود پرتاب هستیم. نقطه آغاز آن فقط دماوند نیست و دماوند یکی از آنهاست؛ در جنوب هم این اقدام صورت می‌گیرد.

   درخواست مجلس خبرگان از سران قوا برای جلوگیری از گرانی کالاهای اساسی؛ پانا|

اعضای مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از سران قوا خواستند تا مانع گرانی کالاهای اساسی و گرانی اجناس و اقلام مورد نیاز مردم شوند. در بخشی از متن بیانیه مجلس خبرگان رهبری آمده است: «مجلس خبرگان رهبری، ضمن اعلام حمایت از بیانات رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی» مبنی بر تأیید مصوبه سران محترم قوا و تأکید معظم‌له بر مدیریت و نظارت بر اجرای صحیح طرح و کنترل قیمت‌ها به‌ویژه در راستای حفظ و تقویت قدرت اقتصادی اقشار آسیب‌پذیر هرگونه آشوب‌طلبی و تعرض به اموال عمومی و خصوصی، آتش زدن قرآن و تخریب اماکن مذهبی را به‌شدت محکوم نموده و ضمن هشدار جدی به امریکای جنایتکار، اسراییل خبیث، حکام آل‌سعود و سلطنت‌طلبان بار دیگر از دولت و مجلس می‌خواهد با اجرا و نظارت دقیق بر روند طرح و رفع خلأهای احتمالی، مانع ایجاد مشکلات اقتصادی جدید و گرانی اجناس و اقلام مورد نیاز مردم گردند.».

 

ارسال نظر