روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۶۷۷۶

   برای نیل به وحدت راهی نزدیک‌تر از اصلاح نگرش‌های تفرقه محور نیست؛تعادل|

معاون اول رییس‌جمهوری معتقد است، برای نیل به وحدت راهی نزدیک‌تر از اصلاح نگرش‌های تفرقه محور و واگرا و شستن ذهن و زبان ازخشونت و افراطی‌گری نیست.

اسحاق جهانگیری در اکانت رسمی توئیتر خود نوشت: «با نام آرام بخش پیامبر اکرم(ص) هفته وحدت را آغاز کردیم؛ هفته‌ای برای کاستن از تفرقه‌ها، گسستگی‌ها و سوءظن‌ها و هفته‌ای برای افزودن بر نزدیکی مذاهب، همبستگی اقوام و تفاهم ملی. برای نیل به وحدت راهی نزدیک‌تر از اصلاح نگرش‌های تفرقه‌محور و واگرا و شستن ذهن و زبان ازخشونت و افراطی‌گری نیست.»

 آغاز فرآیند ثبت دارایی مسوولان در مجمع تشخیص مصلحت نظام؛خبرآنلاین|

فرآیند ثبت دارایی با حضور کارشناسان مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز شد. پیش از این و به منظور تسهیل فرآیند ثبت دارایی مسوولان ایران، مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه برای ایجاد دفاتر موقت در نقاط مهم حاکمیتی اعلام آمادگی کرده بود.

ایجاد این دفاتر در راستای ثبت‌نام «ثنا» توسط مسوولان بوده است، مسوولان مذکور می‌توانند در این سامانه اموالشان را ثبت کنند. با توجه به قرار گرفتن سامانه ثبت دارایی در بستر شبکه ملی اطلاعات، بسیاری از مسوولان پس از اخذ حساب کاربری شخصی «ثنا» اطلاعات اموال و دارایی خود را در سامانه ثبت دارایی اظهار کرده‌اند.

 وزیر خارجه آلمان خواستار ادامه پایبندی ایران به برجام شد؛مهر|

وزیر خارجه آلمان روز دوشنبه خواستار ادامه پایبندی ایران به برجام شده و هشدار داد که در غیر اینصورت طرف‌های امضاکننده از سازوکارهای موجود در برجام علیه تهران استفاده می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، «هایکو ماس» وزیر خارجه آلمان، در حاشیه نشست شورای سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: ما به حفظ توافق هسته‌ای با ایران تمایل داریم. برای این منظور، ایران باید پایبندی خود را به توافق ادامه دهد. در غیر این صورت، ما تمام سازوکارهایی را که در توافق وجود دارد در دسترس خواهیم داشت.

به نظر می‌رسد منظور ماس از ساز و کارهای موجود، «مکانیسم ماشه» برای بازگرداندن تحریم‌ها علیه ایران باشد. پیشتر معاون وزیر خارجه ایران، عباس عراقچی، هشدار داده بود که مکانیزم ماشه یا اسنپ بک، خط قرمز ایران است.

.

 نیروی زمینی سپاه به تجهیزات نظامی مدرن مجهز شده است؛سپاه نیوز|

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به توان دفاعی این نیرو برای مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان گفت: امروز نیروی زمینی سپاه به تجهیزات نظامی مدرن مجهز شده است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در مراسم اختتامیه دوره رسته‌ای مجتمع دانشگاهی امیرالمومنین(ع) گفت: برای به‌کارگیری تجهیزات اگر نیروی کارآمد و توانمند حضور نداشته باشد، تجهیزات نظامی کاربری نخواهد داشت؛ از این رو مهارت در صحنه نبرد اهمیت بسیاری دارد. نیروی نظامی ماهر با تجربه موجب می‌شود که بتوان از تجهیزات نظامی به بهترین شکل بهره برد.

  مبارزه با فساد به مذاق برخی‌ خوش نیامده است؛فارس|

رییس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه مبارزه با فساد در ایام اخیر، هر چند به مذاق برخی‌ خوش نیامده اما در پیش گرفته شده است، گفت: نسل‌های جدید باید با فراز و‌ نشیب‌ها که با زحمت فراوان حاصل شده است، آشنا شوند.

سرلشکر محمد باقری در اولین همایش حکمرانی اسلامی با تاکید بر اینکه با پیروزی انقلاب انبوهی از تهدیدات و توطئه‌ها علیه آن به کار گرفته شد، عنوان کرد: با همه این تهدیدات، نیروهای مسلح که از روز اول تحت شدیدترین تحریم‌ها بودند، این تهدیدات را با پیروزی رفع کردند. صنعت دفاعی پیشرفت‌هایی را که قبل از پیروزی انقلاب تقریبا در حد صفر بود سازماندهی کرد که امروز در موشکی، پهپاد، رادار، مخابرات و... حرف‌های اساسی در سطح جهانی برای گفتن دارند.

 صداوسیما زیربار حق پخش نمی‌رود؛ برنا|

معاون توسعه مدیریت و منابع در وزارت ورزش و جوانان گفت: بر اساس تکلیف قانونی وزارت ورزش در جهت احیای حق پخش با درخواست ما از سازمان برنامه و بودجه به میزان کارشناسی شده حق پخش ورزش کشور از سرفصل اعتبارات سازمان صدا وسیما کاسته و به سرفصل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان اضافه

خواهد شد.

ژاله فرامرزیان با اشاره به مثمرثمر بودن جلسه‌های متعدد با مدیران صداوسیما در دو سال گذشته برای تعیین تکلیف حق پخش ورزش کشور گفت: مذاکرات ما با صداوسیما در حد به رسمیت شناختن حق پخش ورزش هم نتیجه نداشته و در آن سازمان اراده و تمایلی برای حل این مشکل وجود ندارد و زیر بار آن نمی‌روند.

 

ارسال نظر