روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۸۱۰

 دیدار صمیمی سرلشکر سلیمانی با خانواده شهید مدافع حرم ؛ باشگاه خبرنگاران|

سرلشکر قاسم سلیمانی با خانواده یک شهید مدافع حرم دیدار کرد. همسر شهید مدافع حرم علی سعد در دزفول اظهار داشت: فرمانده نیروی قدس سپاه سردار قاسم سلیمانی به منزل ما تشریف آوردند و با صبحت‌های سردار سلیمانی انرژی خوبی برای ادامه زندگی پیدا کردم و انگار دوباره متولد شدم. او با بیان اینکه سردار سلیمانی ارشاداتی در این دیدار داشت، گفت: سردار سلیمانی گفتند بهترین کاری که همسر شهید و فرزندان شهید می‌توانند انجام بدهند؛ کاری انجام بدهند که سبب خوشحالی شهید بشود و نیز فرزندان شهید رهرو راه شهید باشند.

  نامردنیوزها چرا و چگونه متولد می‌شوند؟؛تعادل|

مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی این سوال را مطرح کرد که نامرد نیوزها چرا و چگونه متولد می‌شوند؟ حسام‌الدین آشنا در توییتی نوشت: 5 سوال: ۱- نامردنیوزها چرا و چگونه متولد می‌شوند؟

۲- چگونه و به چه اخباری دسترسی پیدا می‌کنند و چگونه دروغ می‌سازند؟ ۳- چرا افراد حقیقی و حقوقی دانسته آنها را بازی می‌دهند یا ندانسته از آنها بازی می‌خورند؟ ۴- هزینه این بازی‌های خطرناک برای ملت چقدر است؟

۵- چه باید کرد تا این بازی‌ها تمام شود؟

 روایتی تازه از دیدار روحانی

و رییس‌جمهور پاکستان؛تعادل|

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور گفت: تاکید روسای جمهور ایران و پاکستان بر اشتراکات عمیق فرهنگی وتاریخی دو ملت، صرفا تعارفی دیپلماتیک نبود. علیرضا معزی در توییتی نوشت: تاکید روسای جمهور ایران و پاکستان بر اشتراکات عمیق فرهنگی وتاریخی دو ملت، صرفا تعارفی دیپلماتیک نبود؛ رییس‌جمهور پاکستان در اواسط مذاکرات به دکتر روحانی گفت: : «ای کاش من از مادرم که لیسانس ادبیات فارسی داشت و کرمانی الاصل بود فارسی را آموخته بودم تا اکنون با شما به فارسی سخن می‌گفتم.»

 رایزنی موگرینی و نخست‌وزیر چین درباره برجام؛ایسنا|

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با نخست‌وزیر چین بر لزوم ادامه همکاری در زمینه توافق هسته‌ای ایران تاکید کرد. به گزارش روزنامه ساوث چاینا مورنیگ پست، فدریکا موگرینی، مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دیدار با لی که‌چیانگ، نخست‌وزیر چین در پکن گفت: روابط با چین برای اتحادیه اروپا در اولویت بوده و اتحادیه اروپا امیدوار است که هر دو بتوانند همکاری در زمینه تغییرات آب‌وهوایی، توافق هسته‌ای ایران و مسائلی از جمله افغانستان و آفریقا را تقویت کنند.

 جوان فوتبالیست یک پیام جهانی را ارسال کرد؛سپاه نیوز|

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تبعیت از رهبری تنها راه نجات ماست، گفت: جوان فوتبالیست یک پیام جهانی و الهی را از روی سینه‌اش ارسال کرد. سردار سرلشکر حسین سلامی شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: این کلام که اطاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است، حقیقت بوده و این کلام الهی و واقعیت است و شعار نیست. سلامی اظهار کرد: من این جوان فوتبالیست را ستایش می‌کنم که این شجاعت را داشت یک پیام الهی و جهانی را از روی سینه‌اش ارسال کرد که اطاعت از رهبری تنها راه نجات کشور است

 ژاپن همچنان از برجام حمایت می‌کند؛پاد|

معاون حقوقی رییس‌جمهور در ادامه دیدار با مقامات ژاپن، روز پنج شنبه با آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن دیدار کرد. آبه شینزو ضمن تشکر از حضور وی در مراسم امپراتور ژاپن گفت: امسال نودمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین ایران و ژاپن است و طی این مدت دیدارها و گفت‌وگوهای خوبی بین مقامات دو کشور صورت گرفته است از جمله سفر من به ایران و همچنین ملاقات اخیر با جناب آقای روحانی رییس‌جمهور ایران در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد. نخست‌وزیر ژاپن با اشاره به اهمیت برجام در زمینه حفط صلح و امنیت بین‌المللی تاکید کرد که ژاپن همچنان از برجام حمایت کرده و از کلیه طرف‌ها می‌خواهد که به تعهدات خود عمل کنند.

 «یارانه پنهان» به نیازمندان پرداخت شود؛مهر|

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه قیمت حامل‌های سوخت باید واقعی شود، گفت: یارانه پنهان این بخش هم باید به صورت هدفمند به اقشاری که استحقاقش را دارند، پرداخت شود. علی اکبر کریمی درباره احتمال افزایش قیمت بنزین گفت: پیشنهاد افزایش قیمت بنزین را قاعدتا دولت باید به مجلس ارایه کند. وی افزود: دولت برای محقق کردن این مساله نیازی به دریافت مجوز جدید از مجلس ندارد. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جامعه کشش افزایش قیمت بنزین را دارد، تصریح کرد: باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا دولت به دنبال افزایش قیمت بنزین است یا خیر و همچنین در صورتی که چنین تصمیمی دارد، به چه منظوری است و تا چه حد می‌خواهد قیمت بنزین را افزایش دهد.

 

ارسال نظر