روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۵۴۶۳

 قدردانی روحانی از میهمان‌نوازی عراقی‌ها؛پاد|

رییس‌جمهوری اسلامی ایران در پیامی به رییس‌جمهور و نخست‌وزیر عراق، با قدردانی از تلاش همه مردم، مسوولان، علما و به‌ویژه مقام مرجعیت برای تامین امنیت کامل و میهمان‌نوازی از زائرین اربعین حسینی، گفت: این گردهمایی بیش از پیش نشان داد که اربعین فقط یک مناسبت تقویمی نیست. در بخشی از پیام روحانی به «برهم صالح» رییس‌جمهور و عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق، آمده است: این همایش جهانی سرشار از برکات است که هر سال بیش از پیش ابعادی آشکارتر می‌یابد و تجلی همبستگی و اتحاد و نزدیکی صمیمانه ارادتمندان رسالت و ولایت به‌ویژه در بین مردم دو کشور ایران و عراق و تشکیل جبه‌های واحد علیه ظلم، تبعیض و خشونت است. اینجانب لازم می‌دانم از همه مسوولان، علما و به‌ویژه مقام مرجعیت که با تأمین امنیت کامل و میهمان‌نوازی از زائرین، از هیچ کوششی دریغ نکردند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

   امارات ۷۰۰ میلیون دلار پول‌های بلوکه شده ایران را آزاد کرده است؛خانه ملت|

نماینده مردم فریدونشهر و چادگان در مجلس دهم می‌گوید: روابط ارزی امارات با ایران بهبود یافته و این کشور ۷۰۰ میلیون دلار از پول‌های بلوکه شده ایران را آزاد کرده است. اکبر ترکی در خصوص تغییر رفتار کشورهای غربی و عربی با ایران، اظهار داشت: اروپایی‌ها می‌دانند اگر روزانه ۷۰۰ هزار تا ۱.۵ میلیون بشکه نفت مورد نیاز خود را از ایران خریداری کنند مشکلاتشان رفع می‌شود و هدف آنها نفع رساندن به ایران نیست بلکه برای رفع گرفتاری خود تلاش می‌کنند. اماراتی‌ها نیز فهمیده‌اند که دراین مقطع غربی‌ها و عربستان نمی‌توانند امنیت این کشور را تامین کنند. وی افزود: امارات خود را سوییس خاورمیانه معرفی می‌کند اما تجارت، بانکداری، انرژی و هواپیمایی این کشور وابسته به امنیت است و می‌داند در صورت نبود امنیت نمی‌تواند کاری کند.

   سامانه ثبت دارایی مسوولان روی شبکه ملی قرار گرفت؛میزان|

امکان دسترسی به سامانه ثبت دارایی مقامات، مسوولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران از بستر شبکه ملی در داخل کشور فراهم شد. در راستای تسهیل فرآیند ثبت دارایی مسوولان، دسترسی به سامانه ثبت دارایی مقامات، مسوولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران از بستر شبکه ملی امکان پذیر شد. مسوولان سراسر کشور که دارای حساب کاربری «ثنا» (ثبت نام الکترونیک قضایی) هستند می‌توانند با مراجعه به نشانی https: //amval.adliran.ir دارایی و اموال خود را اظهار کنند. برای دریافت حساب کاربری «ثنا» مراجعه مسوولان به یکی از دفتر الکترونیک قضایی با همراه داشتن کارت ملی ضروری است.

   غافلگیری سرویس‌های اطلاعاتی استکباری؛سپاه نیوز|

فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی در پی دستگیری سرشبکه کانال آمدنیوز، تاکید کرد: با این ابتکار عمل و اقدام اطلاعاتی طراز جهانی و حرفه‌ای، یکی از کورسوهای جنگ روانی دشمن در ناامن‌سازی ذهنی و راه‌اندازی آشوب‌های خیابانی، اختلاف افکنی بین نخبگان و مسوولان، ترویج بدبینی و نا امیدی در مردم خاموش شد و غافلگیری بر سرویس‌های اطلاعاتی استکباری تحمیل شد. در ادامه این پیام تاکید شده است: امید وافر داریم به برکت خون مطهر شهدا و صبر و استقامت تمامی همرزمان جبهه مبارزه با کفر در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی، سرشت عاشورایی سپاه در سایه رهبری معظم انقلاب، سرمایه‌ای برای پیشقراولی لشکر فائقه امام زمان(عج) باشد.

   جعل خبر از طریق کامپیوترهای سوپرمدرن ؛تعادل|

سفیر ایران در لندن گفت: اعضای سازمان منافقین از طریق کامپیوترهای سوپرمدرن برای مسموم کردن افکار عمومی به صورت وسیع به دروغ‌پردازی و جعل خبر می‌پردازند. حمید بعیدی‌نژاد با انتشار عکسی در توییتر نوشت: این عکس اعضای سازمان منافقین در پادگان اشرف در آلبانی اخیرا به بیرون رسیده است. بسیاری از اعضای سازمان با لباس غیرنظامی دست به اسلحه‌های جدید برده‌اند که عبارتند از کامپیوترهای سوپر مدرنی که از طریق آنان برای مسموم کردن افکار عمومی به صورت وسیع به دروغ‌پردازی و جعل خبر می‌پردازند.

   احزاب نمایندگان خود در کمیسیون ماده۱۰ را انتخاب می‌کنند؛وزارت کشور|

مدیرکل سیاسی وزارت کشور اعلام کرد: دبیران کل احزاب ملی و استانی نمایندگان خود را در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب روز پنجشنبه

- ۲ آبان ماه- انتخاب می‌کنند. «حمید ملانوری» در اطلاعیه‌ای درباره انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰تصریح کرد: سمت دبیرکلی حزب قائم به شخص بوده و قابل توکیل به غیر نیست و دبیران کل (اعم از نامزدها و سایر دبیران کل جهت رای دادن) باید شخصاً در جلسه انتخابات شرکت کنند. در اطلاعیه دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب آمده است: حضور دبیران کل در جلسه انتخابات و دادن رای منوط به داشتن معرفی نامه کتبی با سربرگ و مهر حزب مربوطه است.

 

ارسال نظر