روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۳۶۴۲

  روحانی با چهره‌های ارشد رسانه‌های امریکایی دیدار کرد؛ پاد|

روحانی با چهره‌های ارشد رسانه‌های امریکایی و بین‌المللی دیدار کرد. دیداری که در جریان آن راهبردهای اصولی ایران برای گسترش صلح در فضای بین‌المللی تشریح شد و به پرسش‌های حاضرین در جلسه پاسخ داده شد.  دیروز همچنین اسماعیلی معاون ارتباطات دفتر ریاست‌جمهوری از دیدار پیش‌بینی نشده مرکل صدر اعظم آلمان با روحانی خبر داد.

  واکنش ظریف به بیانیه مشترک انگلیس، فرانسه و آلمان؛ تعادل|

 وزیر امور خارجه ایران، بامداد سه‌شنبه در صفحه توییتر خود به بیانیه فرانسه، آلمان و انگلیس در مورد ایران و فرا رسیدن زمان انجام مذاکرات طولانی‌مدت با تهران در ارتباط با فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی واکنش نشان داد و تاکید کرد: هیچ‌گونه توافق جدیدی بدون پایبندی به برجام وجود نخواهد داشت. محمدجواد ظریف با اشاره به بدعهدی اروپایی‌ها در اجرای تعهداتشان در برابر ایران نوشت: «ناتوانی سه کشور اروپایی در اجرای تعهداتشان بدون اجازه امریکا از ماه مه سال ۲۰۱۸ (زمان خروج امریکا از برجام) آشکار شده است.» راه‌حل این کمبود، اراده جامع برای ایجاد مسیر مستقل، عدم تکرار طوطی‌وار ادعاهای پوچ امریکا و عدم ناسازگاری با برنامه جامع اقدام مشترک است. هیچ گونه توافق جدیدی پیش از پایبندی به توافق کنونی (برجام) وجود نخواهد داشت.

   مصمم هستیم با فساد و مفسد مبارزه کنیم؛ قوه قضاییه|

رییس قوه قضاییه می‌گوید: مصمم هستیم که هم با مفسد و هم با فساد مبارزه کنیم. حجت‌الاسلام رییسی رییس قوه قضاییه در حاشیه هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم بیان کرد: مصمم هستیم هم با مفسد و هم با فساد مبارزه کنیم و بنده در اینجا اعلام کردم که همه پرونده‌هایی که روی میز قاضی هست مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. رییس قوه قضاییه گفت: پرونده‌هایی که به هر دلیل دغدغه مردم شده است، باید مورد رسیدگی قرار گیرد. وی تاکید کرد: اصلاح نظامات و بسترهای فسادزا از اولویت‌های جدی است که هم مورد رسیدگی و مطالبه ماست و هم باید دست اندرکاران و مسوولان دنبال کنند تا ان‌شاءالله خاطر مردم جمع باشد.

  ایران با هرگونه تجاوز دشمن مقابله می‌کند؛ مهر|

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ایران یکی از قدرت‌های برتر در عرصه دفاعی و نظامی است و با هر گونه تجاوز دشمن می‌تواند مقابله کند. مهرداد لاهوتی درباره جلسه دیروز فراکسیون مستقلین گفت: این جلسه با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد. سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با اشاره به اینکه امیرحاتمی در این جلسه پیرامون آخرین دستاوردهای دفاعی کشور هم گزارشی را ارایه کرد، گفت: تأکید وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر این بود که ما به برکت دفاع مقدس، امروز به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده‌ایم و می‌توانیم با هرگونه تجاوز دشمن مقابله کنیم و ایران امروز یکی از قدرت‌های برتر در عرصه دفاعی و نظامی است.

  جزئیات طرح امیدی‌ها برای شفافیت آرای مجمع تشخیص و شورای نگهبان؛ ایلنا|

دبیر کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس دهم می‌گوید: طرح امیدی‌ها برای شفافیت آرای مجمع تشخیص و شورای نگهبان سنگ محکی است برای کسانی که این طرح را سیاسی کرده‌اند. جلال میرزایی درباره جزئیات طرح امیدی‌ها برای شفافیت آرای مجمع تشخیص و شورای نگهبان، گفت: براساس این طرح نهادهایی نظیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای نگهبان و نهادهایی از این دست نیز موظف به انتشار عمومی آرا ی خود هستند. این طرح در حقیقت آزمونی است برای افرادی که مدعی ایجاد شفافیت در کشور هستند که اگر به راستی خواهان این موضوع هستند، بیایند و تمام نهادهای مسوول را موظف به ایجاد شفافیت کنند.

  فرمانده سپاه سردشت: ترور نشدم و در سلامت کامل هستم؛ فارس|

فرمانده سپاه سردشت گفت: خبر منتشرشده مبنی‌بر ترور بنده صحت ندارد و در سلامت کامل هستم. سرهنگ جبار فصاحت فرمانده سپاه سردشت دیروز با تکذیب خبر ترور خود اظهار کرد: این خبر که توسط ضدانقلاب منتشر شده صحت نداشته و بنده در صحت و سلامت کامل هستم. براساس برخی شنیده‌ها، فرمانده سپاه سردشت حین ماموریت بازدید از پایگاه‌های مقاومت بسیج، مورد تهاجم دو جوان موتور سوار مسلح قرار گرفت.

  6250پروژه محرومیت‌زدایی بسیج

7 مهرماه افتتاح  می‌شوند؛ خبرگزاری بسیج|

مسوول سازمان بسیج سازندگی گفت: 7 مهرماه شاهد افتتاح 6هزار و 250 پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه و بسیج در سطح کشور خواهیم بود که مراسم آن در استان خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد. محمد زهرایی با اشاره به افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط سپاه و بسیج گفت: تلاش داریم که تا پایان سال، این 40 هزار پروژه محرومیت زدایی را به اتمام برسانیم و 7 مهرماه نیز شاهد افتتاح 6هزار و 250 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور خواهیم بود که مراسم آن در استان خراسان‌جنوبی برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر