روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۲۵۰۲

  مراسم عزاداری امام حسین(ع) با حضور رییس‌جمهوری برگزار شد؛ پاد|

مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور رییس‌جمهوری برگزار شد. حجت‌الاسلام ناصر نقویان به عنوان سخنران این مراسم ضمن تشریح جلوه‌هایی از عاشورا و قیام امام حسین(ع) و یاران با وفایش، حق‌طلبی و عدالت‌جویی را از ویژگی‌های اصلی قیام سالار شهیدان عنوان کرد و گفت: امام حسین(ع) در قیام عاشورا روی کلمه حق انگشت گذاشته و این سوال را مطرح کردند که چرا به حق عمل نمی‌شود. وی با طرح این سوال که حق چیست و چگونه باید به آن عمل کنیم با برشمردن معیارهای تشخیص حق با ذکر روایتی از امیرمومنان علی(ع)، تاکید کرد: معیار اصلی تشخیص حق خود حق است و انسان‌ها را باید با خود حق بشناسیم و بسنجیم.

  اختصاص اعتبار به نیروی انتظامی ابلاغ شد؛ پاد|

معاون اول رییس‌جمهوری مصوبه اختصاص مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار به نیروی انتظامی ایران را به وزارتخانه‌های کشور، امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد. اسحاق جهانگیری روز گذشته مصوبه اختصاص اعتبار به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را که به منظور پیشگیری از حوادث غیرمترقبه از طریق تأمین تجهیزات و امکانات مربوط در جلسه هیات دولت به تصویب رسیده بود، ابلاغ کرد. بر همین اساس، ‌هیات وزیران در جلسه سیزدهم شهریورماه ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور با اختصاص مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال به نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد. بر اساس این مصوبه، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موظف است گزارش عملکرد این تصویب‌نامه را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان‌های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارایه کند.

  سردار« غیب‌پرور» جانشین قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) شد؛ سپاه نیوز|

فرمانده کل سپاه در حکمی سردار غلامحسین غیب پرور را به سمت جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) منصوب کرد. در بخشی از حکم فرمانده کل سپاه آمده است: نظر به تجارب ارزشمند و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر جنابعالی به موجب این حکم به سمت جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی‌(ع) منصوب می‌شوید. امید است با اعتماد مطلق به خداوند متعال، عنایت کامل به موازین شرع مقدس اسلام، شوق و عشق به اسلام و امام (ره)، پیروی از فرامین، تدابیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و... بتوانید وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام برسانید.

  دیدار اعضای هیات رییسه فراکسیون مقابله با تحریم با شمخانی؛ برنا|

اعضای هیات رییسه فراکسیون مقابله با تحریم مجلس و جمعی از فعالان این حوزه بعد از ظهر دیروز (شنبه) با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کردند. «شمخانی»، در این دیدار گفت: سیاست فشار حداکثری امریکا که با فرضیات واهی برای ایجاد فروپاشی اقتصاد ملی ایران دنبال شد در برابر راهبرد مقاومت فعال به زانو در‌آمد. دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به جنگ ادراکی پرشدتی که از سوی رسانه‌های معاند برای پشتیبانی از سیاست فشار حداکثری امریکا علیه ایران طراحی و اجرا شد افزود: مردم مقاوم ایران با وجود تحمل فشارهای سنگین اقتصادی، به دلیل آگاهی، بصیرت و هوشمندی، مغلوب این جنگ نشدند و دشمن را از دستیابی به اهدافش نا‌امید کردند.

  مدیران کل امور امنیتی و انتظامی وزارت کشور منصوب شدند؛ پرتال وزارت کشور|

وزیر کشور در احکامی جداگانه مدیران کل دفتر امور امنیتی و دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی وزارت کشور را منصوب کرد. «عبدالرضا رحمانی‌فضلی» دیروز در حکم انتصاب «ولی‌الله میرزایی‌اصل» بر انجام امور مربوط به مسائل و موضوعات امنیتی، تشکیل منظم و مستمر جلسات شورای امنیت کشور و کمیسیون‌های زیرمجموعه و... تاکید کرده است. رحمانی‌فضلی همچنین در حکم انتصاب «احسان جهانیان» به سمت مدیرکل دفتر امور انتظامی و توسعه نظم عمومی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تأمین و حفظ نظم عمومی و ارتقاء آن، تهیه و تدوین بودجه، توسعه و آموزش نظم، و... از جمله اموری است که انتظار می‌رود در راستای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید از طریق برنامه‌ریزی مناسب و شایسته، پیگیری و محقق شود.

  توضیحات ذوالنوری درباره محل اقامت صدرالساداتی‌ها؛ تعادل|

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ما رد صدرالساداتی‌ها را داریم که در کجای قم و در کدام روستاهای قم بوده‌اند. مجتبی ذوالنوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطلبی در خصوص اخبار منتشر شده درباره صدرالساداتی‌ها مطلبی منتشر کرد که در آن آمده است: هیچ دستگیری نبود و بازداشت نبودند؛ اینها مگر استوری نمی‌کنند خوب یعنی گوشی همراه آنها هست. خوب به خانواده خود تماس می‌گرفتند و اطلاع می‌دادند. وقتی موبایل در اختیار آنها است کدام بازداشتی است که موبایل در اختیار داشته باشد و به راحتی استوری بزند؟ ما رد آنها را داریم که در کجای قم و در روستاهای قم بودند و فردو رفته بودند و حتی در جاهایی در مسیر برای قلیان، زغال خریدند، همه اینها را داریم و مشخص است.

 

 

ارسال نظر