روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ - ۰۱:۴۴:۵۲
کد خبر: ۱۵۱۲۰۴

  دشمنان را ناامید و دوستان انقلاب را خرسند کنید؛ تسنیم|

یکی از مراجع تقلید شیعیان در تماس تلفنی با حضرات آیات آملی لاریجانی و یزدی تاکید کرد: بار دیگر یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم ساخته و خرسندی دوستان انقلاب را فراهم آورید. تعدادی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی دیدار و از این مرجع تقلید درخواست کردند که درباره مطالب منتشر شده فی مابین آیت‌الله یزدی و آیت‌الله آملی لاریجانی اقدام کند. بر اساس این گزارش، در پی این درخواست، آیت‌الله نوری همدانی در تماس‌های جداگانه‌ای با آیات یزدی و آملی لاریجانی گفت‌وگو کرد و از آنها خواست که به هر شکلی که صلاح می‌دانند موضوع را حل کنند.

 آیت‌الله آملی لاریجانی هیچ صفحه‌ای در رسانه‌های مجازی ندارد؛پایگاه اطلاع‌رسانی مصلحت|

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور اطلاعیه اعلام کرد که آیت‌الله آملی لاریجانی هیچ صفحه‌ای در رسانه‌های مجازی ندارد. در این اطلاعیه آمده است: در پی طرح مباحث اخیر در فضای رسانه‌ای کشور پیرامون حضرت آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و سوءاستفاده برخی افراد و جریان‌های مشکوک در راه‌اندازی صفحات مجازی به نام ایشان، به اطلاع می‌رساند که آیت‌الله صادق آملی لاریجانی هیچ گونه صفحه‌ای در فضای مجازی اعم از توئیتر، اینستاگرام، تلگرام و سایر پیام رسان‌ها ندارد و کلیه اخبار و اطلاعیه‌های رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صرفاً از طریق مجاری رسمی اعم از دفتر ایشان یا روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

  بالابردن توان بازدارندگی مانع طمع ورزی دشمنان می‌شویم؛ روابط عمومی ارتش|

رییس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در حوزه تجهیزات و توانمندی‌های دفاعی به خودکفایی رسیده‌ایم، تاکید کرد: ما باید با بالابردن توان بازدارندگی بیش از پیش خود، مانع طمع‌ورزی دشمنان این نظام و انقلاب به خاک کشورمان شویم. امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» در مراسم تجلیل از آزادگان ستاد ارتش با بیان اینکه ما هیچگاه به دنبال جنگ نبوده و نخواهیم بود، تصریح کرد: همه جانبازان، آزادگان و شهدای گرانقدر در آن بحبوحه که دشمن به قصد شکست انقلاب، استقلال، شرف و ناموس این کشور با ما وارد جنگ شد، وارد عرصه دفاع مقدس و جنگ شدند و افتخار ما این است که توانستیم هشت سال در برابر دشمن ایستادگی کنیم و آنها را شکست دهیم و نتایج ارزشمندی را به دست آوریم.

  ظریف با همتای سوئدی خود دیدار کرد؛  ایرنا|

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه روز سه‌شنبه با مارگوت والستروم همتای سوئدی خود دیدار کرد. محمدجواد ظریف در ادامه تور دیپلماتیک خود دیروز با حضور در محل وزارت امور خارجه سوئد با مارگوت والستروم وزیر خارجه سوئد دیدار کرد.  وزیر امور خارجه پس از این دیدار در ضیافت ناهاری به میزبانی همتای سوئدی خود شرکت کرد. دیدار و گفت‌وگو با لینده وزیر تجارت سوئد و مسوول کمیسیون مشترک دو کشور، کارل بیلت سیاستمدار و نخست وزیر و وزیر خارجه پیشین سوئد و اریک هونل رییس شرکت بولک مالک کشتی انگلیسی توقیف شده در ایران از برنامه‌های امروز وزیر امور خارجه در استکهلم است. محمدجواد ظریف شب گذشته و بلافاصله بعد از ورود به استکهلم، با حضور در جمع گروهی از ایرانیان مقیم سوئد، با آنها به گفت و شنود صمیمی در خصوص موضوعات مختلف پرداخت.

 

ارسال نظر