شکایت شورای عالی امنیت از فلاحت‌پیشه صحت دارد

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۹۲۷۷
شکایت شورای عالی امنیت 
از فلاحت‌پیشه صحت دارد

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: شکایت شورای عالی امنیت از فلاحت پیشه در جلسه بعدی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی می‌شود.

به گزارش خانه ملت، «محمدجواد جمالی نوبندگانی» از موکول شدن بررسی شکایت از فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب به جلسه بعدی به دلیل طولانی شدن جلسه روز

سه‌شنبه خبر داد و در توضیح این شکایت گفت: شورای عالی امنیت ملی و دادستانی شکایتی را از فلاحت پیشه به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح کرده‌اند مبنی بر اینکه آقای فلاحت‌پیشه رییس وقت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در رابطه با روابط ایران و امریکا با وجود مصوبات شورای عالی امنیت ملی اظهارنظرهایی داشته است و در حالی که سیاست کلی نظام عدم مذاکره با امریکا بوده و هست، نباید فلاحت پیشه این مباحث را مطرح می‌کرد.

او افزود: وقتی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وقت مجلس ایجاد یک میز مشترک در قطر یا عراق را پیشنهاد می‌کند، امریکایی‌ها اینگونه تبلیغ و سوءتعبیر کردند که فشارها بر جمهوری اسلامی ایران موثر واقع شده است و ایران مذاکره را پذیرفته است.

جمالی اظهار داشت: آقای فلاحت پیشه معتقد است، از مذاکره حرفی نزده و صرفا برای کاهش تنش چنین پیشنهادی را در آن زمان مطرح کرده است. شورای عالی امنیت ملی نیز معقتد است پس از این توضیحات، فلاحت پیشه بازهم با خبرگزاری خانه ملت مصاحبه کرده و بر این موضوع تاکید کرده است.

 

ارسال نظر