روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۸۵۵۴

    ایران هیچ مذاکره‌ای با امریکا ندارد؛ایرنا|

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تکذیب خبرسازی‌ها درباره ایران و امریکا اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هیچ مذاکره‌ای با مقامات امریکا در هیچ سطحی ندارد. «سیدعباس موسوی» در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص ادعای پیام امریکا به روس‌ها برای مذاکره با ایران در سطح وزرای امور خارجه، ضمن تکذیب این خبرسازی اظهار داشت: «جمهوری اسلامی ایران هیچ مذاکره‌ای با مقامات امریکا در هیچ سطحی ندارد.» ‌طی روزهای گذشته برخی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها از احتمال گفت‌وگوی ایران و امریکا با میانجیگری روسیه خبر داده و این مذاکرات را بین وزرای امورخارجه اعلام کرده بود.

  توضیحات«لاریجانی» درباره بهبود وضعیت اقتصادی؛ایسنا |

رییس مجلس دهم با بیان اینکه جلسه غیر علنی دیروز برای بررسی موضوع اصلاحات ساختاری در نگاه ویژه مورد تاکید مقام معظم رهبری تشکیل شد، گفت که در این جلسه بر موضوع اتخاذ تمهیداتی برای وضعیت بهتر اقتصادی در شرایط فعلی نیز بحث مفصلی انجام شد. علی لاریجانی در آغاز جلسه علنی دیروز و بعد از پایان جلسه غیر‌علنی بالغ بر ۲ ساعت برای بررسی موضوع اصلاح ساختار بودجه در توضیحاتی گفت: در این جلسه تمهیداتی برای وضعیت اقتصادی کشور در شرایط فعلی و برای سال آینده مورد بررسی قرار گرفت و به همین دلیل جلسه طولانی شد.

   قدرت هجومی ایران برای متجاوزان ویران‌کننده است؛ ارتش نیوز|

فرمانده‌کل ارتش با بیان اینکه ما شروع‌کننده هیچ جنگی نبوده‌ایم و نیستیم، اما تکیه ما نیز صرفا بر دفاع نیست، اظهار کرد: قدرت هجومی و توان ضربه زدن ما بعد از شروع حمله متجاوزان ویران‌کننده و پشیمان‌کننده خواهد بود. امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی دیروز در مراسم صبحگاه عمومی تیپ ۲۵ واکنش سریع نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش در تبریز، گفت: شرایط امروز جهان و منطقه، آمادگی بیش از پیش را الزامی کرده است. هرچه آمادگی رزمی بالاتر باشد توان دفاع و توان هجوم بعد از دفاع اولیه را افزایش می‌دهد.

  انهدام دو باند کلان مواد مخدر

در ایرانشهر

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، دو باند کلان قاچاق مواد مخدر را در شهرستان ایرانشهر شناسایی و مورد ضربه قرار دادند. مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، دو باند کلان قاچاق مواد مخدر را در شهرستان ایرانشهر شناسایی و مورد ضربه قرار دادند. در این عملیات ضمن دستگیری تعدادی از قاچاقچیان، بیش از

 3 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد.

  مصوبات جدید مجلس برای اعاده اموال نامشروع مسوولان؛تسنیم|

نمایندگان مجلس شرایط جدیدی برای اعاده اموال نامشروع مسوولان تصویب کردند. نمایندگان مجلس دهم در جلسه علنی دیروز پارلمان در جریان رسیدگی به طرح یک‌فوریتی اعاده اموال نامشروع و اجرای اصل 49 قانون اساسی، ماده 11 این طرح را تصویب کردند. در متن ماده 11 این طرح آمده است: متن زیر به عنوان ماده 26 به این قانون الحاق می‌شود: احکام این قانون نافی صلاحیت عام دادستان‌ها و دادگاه‌های موضوع این قانون در اعاده اموال نامشروع سایر اشخاص نیست. براساس این گزارش، نمایندگان مجلس در ادامه این جلسه ماده 12 طرح اعاده اموال نامشروع مسوولان را نیز، از مجموع 212 نماینده حاضر، با 154 رأی موافق،

 8 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع تصویب کردند..

   ضوابط پخش اخبار فروش و انتقال نفت

به صدا و سیما ابلاغ شد؛تعادل|

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم در توییتی نوشت: طی مکاتبه وزارت نفت و شورای عالی امنیت ملی، ضوابط پخش هرگونه اخبار و گزارش مربوط به فروش و انتقال نفت به صدا و سیما ابلاغ شد. علیرضا رحیمی در توییتر اظهار داشت: بعد از پخش مستندی از شبکه سه درباره راهکارهای فروش نفت ایران در وضعیت تحریم، که مورد اعتراض شدید دولت قرار گرفت، وزارت نفت مکاتبه‌ای با شورای عالی امنیت ملی داشت که در پی آن ضوابط پخش هر گونه اخبار و گزارش مربوط به فروش و انتقال نفت به صدا و سیما ابلاغ شد.

  حقوقدانان شورای نگهبان چه‌زمانی انتخاب می‌شوند؟ خانه ملت|

سخنگوی هیات رییسه مجلس دهم از انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان در جلسات علنی هفته آینده مجلس خبر داد. اسدالله عباسی با اشاره به معرفی 5 نفر از سوی رییس قوه قضاییه به مجلس برای انتخاب حقوقدانان شورای نگهبان، گفت: از این تعداد 3 نفر در جلسه علنی به عنوان حقوقدان شورای نگهبان انتخاب می‌شوند. وی افزود: پس از معرفی این افراد از سوی رییس دستگاه‌ قضا به مجلس و اعلام وصول آن از سوی هیات رییسه، انتخاب آنها در دستورکار جلسه علنی پارلمان قرار می‌گیرد. سخنگوی هیات رییسه مجلس تصریح کرد: پس از اعلام وصول اسامی افراد معرفی‌شده از سوی هیات رییسه رزومه و کارنامه فعالیت این افراد در اختیار همه نمایندگان قرار می‌گیرد و نمایندگان یک هفته مهلت دارند تا کارنامه این افراد را مطالعه کنند.

 

ارسال نظر