روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۷۳۳

   هیچ تفاوتی بین اقوام وجود ندارد؛پاد|

رییس‌جمهور در پیامی به کنگره کردزبانان کشور، برگزاری این کنگره را فرصتی برای شناخت و معرفی مردمانی مهربان دانست که همواره دل در گرو فرهنگ این مرز و بوم داشته‌اند. روحانی تصریح کرد: بدیهی است ما همه ایرانی هستیم و همه اقوام در این سرزمین از احترام برخوردارند و هیچ تفاوتی بین اقوام وجود ندارد و این کنگره فرصتی برای تجلیل از همه اقوام ایرانی است که از حقوق شهروندی برخوردار و قابل احترام هستند.

   واکنش یک کلمه‌ای «ظریف» به بیانیه کاخ سفید؛ تعادل|

وزیر امور خارجه کشورمان صبح دیروز به بیانیه مطبوعاتی کاخ سفید در مورد فعالیت صلح آمیز هسته‌ای ایران وادعاهایی که در این زمینه مطرح کرده بود، پاسخ داد. محمد جواد ظریف در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به این بیانیه که در آن آمده است « ایران پیش از انعقاد برجام هم در حال نقض آن بود!» نوشت: «جــدی؟» بر اساس این گزارش کاخ سفید در بیانیه‌ای به عبور ذخایر اورانیوم ۳.۶۷ درصدی ایران از ۳۰۰ کیلوگرم واکنش نشان داد و مدعی شد که ایران قبل از حصول برجام هم مفاد آن را نقض کرده است! در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «ما باید استاندارد دیرینه منع اشاعه را که خواستار غنی‌سازی صفر برای ایران است احیا کنیم. ایالات متحده و متحدان این کشور هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهند داد.»

   هر اقدام دشمن با پاسخ متناسب نیروهای مسلح مواجه خواهد شد؛ مهر|

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز دشمنان ما آگاه شدند که هر اقدام آنها با پاسخ متناسب از سوی نیروهای مسلح مواجه خواهد شد و این مساله را بارها آزموده‌اند. امیر صباحی فرد ضمن حضور در منطقه پدافند هوایی اصفهان گفت: پدافند هوایی خط مقدم دفاع است و آمادگی و هوشیاری نیروهای پدافندی در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور اهداف پلید دشمنان را ناکام گذاشته است. وی گفت: امروز هماهنگی مناسبی میان ارکان پدافند هوایی در کشور وجود دارد و این هماهنگی باعث شده است تا مجموعه دفاع هوایی منسجم   در کشور وجود داشته باشد و نیروهای پدافندی از ظرفیت‌های موجود برای پوشش مناسب و یکپارچه در دفاع استفاده می‌کنند.

   تفاهم‌نامه همکاری قوای سه گانه برای تنقیح قوانین امضا شد؛ پاد|

تفاهم‌نامه همکاری قوای سه گانه در زمینه تنقیح قوانین و مقررات به امضای معاونین قوانین سه قوه رسید. «حسین میرمحمدصادقی» معاون قوانین قوه مقننه، «لعیا جنیدی» معاون حقوقی قوه مجریه و «محمد مصدق» معاون حقوقی قوه قضاییه در جلسه‌ای که به همین منظور در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، این تفاهم‌نامه را امضا کردند. لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس‌جمهوری درباره موانع حقوقی تنقیح قوانین در کشور گفت: این سامانه این امکان را برای مراجعین فراهم می‌کند که از قوانین حاکم بر دستگاه‌های اجرایی اطلاع یابند.

 

ارسال نظر