روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۵۵۳

  مردم کشمیر در حمایت از مقام معظم رهبری راهپیمایی کردند؛ مهر|

مردم کشمیر تظاهرات گسترده‌ای را علیه دولت امریکا در حمایت از مقام معظم رهبری برگزار کردند.

این تظاهرات به دلیل اعمال تحریم علیه مقام معظم رهبری و افراد وابسته به دفتر ایشان برپا شد و تظاهرات‌کنندگان ضمن محکوم کردن این اقدام بی‌شرمانه و وقیحانه، شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند.

حجت‌الاسلام سید حسین الموسوی الصفوی رییس انجمن شرعی شیعیان کشمیر و عضو مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) سخنران اصلی این اجتماع بود.

  موافقت دولت با لغو روادید اتباع چینی برای سفر به ایران؛ ایرنا|

با تصمیم هیات دولت، وزارت امور خارجه مجاز است نسبت به برقراری مقررات لغو روادید برای ورود اتباع کشور چین به ایران اقدام کند.

هیات وزیران در جلسه ۲ تیر ۱۳۹۸ به پیشنهاد مشترک وزارت امور خارجه و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و به استناد تبصره (۴۳) قانون بودجه اصلاحی سال ۱۳۴۳ کل کشور با برقراری مقررات لغو روادید برای ورود اتباع کشور چین به جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد.

  هیات پارلمانی ایران به مسکو سفر کرد؛ فارس|

مسعود پزشکیان نایب‌رییس اول مجلس دهم دیروز در رأس هیاتی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه به دعوت «ویاچسلاو ولودین» رییس دومای دولتی فدراسیون روسیه جهت شرکت در دومین همایش بین‌المللی توسعه نظام پارلمانی (پارلمانتاریسم) به مسکو سفر کرد.

این همایش بین‌المللی به مدت سه روز

(۱۰ -۱۲ تیرماه ۹۸) با حضور روسای مجالس، هیات‌های پارلمانی و کارشناسان بیش از ۱۴۵ کشور و سازمان‌های پارلمانی بین‌المللی از سراسر جهان برگزار می‌شود.

لازم به‌ذکر است علیرضا رحیمی، عضو هیارت رییسه مجلس شورای اسلامی و یوسف داودی عضو گروه دوستی ایران و روسیه، پزشکیان را همراهی می‌کنند.

   دیپلماسی امریکا یعنی تحریم و تروریسم اقتصادی؛ صداوسیما|

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: دیپلماسی در قاموس امریکا یعنی تحریم وتروریسم اقتصادی.

موسوی در واکنش به جوسازی‌های اخیر مقامات امریکایی به ویژه سخنگوی شورای امنیت ملی امریکا که گفت «ایران باید دیپلماسی را با دیپلماسی پاسخ دهد»اظهار داشت: ایران دیپلماسی را با دیپلماسی و فشار را با مقاومت پاسخ می‌دهد؛ ولی ظاهرا در قاموس دولتمردان امریکایی دیپلماسی یعنی تحریم و تروریسم اقتصادی! ما تاکنون چیزی جز تحریم‌های غیرقانونی، جنگ و تروریسم اقتصادی از دولت امریکا ندیده‌ایم که به آن پاسخ گوئیم.

  کسی جرأت تجاوز به ایران را ندارد؛ مهر|

رییس سازمان عقیدتی- سیاسی ستاد ارتش گفت:   ایران از لحاظ قدرت دفاعی به جایگاهی رسیده است که کسی جرأت تجاوز به آن را ندارد. حجت‌الاسلام حسین صنعت پور رییس سازمان عقیدتی، سیاسی ستاد ارتش در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس با اشاره به تحریم‌های امریکا علیه ایران، افزود: امروز نظام اسلامی به جرم دفاع از ارزش‌های انسانی، حمایت از مظلومان جهان، حق طلبی و عدالت خواهی با شدید‌ترین تحریم‌های دشمن روبروست.

رییس سازمان عقیدتی- سیاسی ستاد ارتش، ایستادگی و مقاومت را تنها راه مقابله با استکبار جهانی دانست و تاکید کرد: شهدا راه و روش را به ما نشان دادند، آنها در برابر دشمن احساس ضعف نکرده و نترسیدند و مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان انقلاب ایستادند و سرافراز و سربلند شدند.

  بعضی برای رضای خدا کاندیدا نشوند؛ ایسنا|

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه‌های مشترک در جریان اصولگرایی هموار شود.

به گزارش ایسنا، غلامعلی حدادعادل طی سخنانی در نشست مشترک اعضای شورای مرکزی و دبیران استانی کانون دانشگاهیان ایران شرط اول در انتخابات را اخلاص و کار کردن برای خدا دانست و گفت: در هر دوره تعدادی از عزیزان وارد میدان می‌شوند و همه اظهار می‌دارند به خاطر احساس تکلیف شرعی وارد رقابت انتخاباتی شده‌اند که این تعدد کاندیدا در جبهه نیروهای ارزشی باعث تقسیم آرا و موفقیت رقیب می‌شود، خوب است که امسال برخی برای رضای خدا احساس تکلیف شرعی نکنند و فداکاری کنند تا زمینه برای رسیدن به گزینه یا گزینه‌های مشترک هموار شود.

 

ارسال نظر