تحریم ظریف، راهِ تعاملات دیپلماسی را می‌بندد

۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۵۵۲
تحریم ظریف، راهِ تعاملات دیپلماسی را می‌بندد

معاون پارلمانی رییس‌جمهور   با  بیان اینکه امریکایی‌ها در ادعای خود صادق نیستند، گفت: مسوول پیگیری تعاملات دیپلماتیک و سیاست خارجی کشور وزیر امور خارجه است و با تحریم وی، این راه بسته می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حسینعلی امیری در گفت‌وگویی با یادآوری تحریم‌های اخیر امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: این نوع اقدامات امریکایی‌ها نشان از سردرگمی، عجز و ناتوانی و عدم شناخت از جامعه ایرانی و امت اسلامی است، از سوی دیگر بر ما ادعای دروغین امریکایی‌ها برای مذاکره با ایران با این رفتارها ثابت شد. وی با اشاره به تحریم محمدجواد ظریف، تصریح کرد: تحریم نفر اول دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران دروغ بودن ادعای امریکایی‌ها را بیش از پیش تأیید کرد، زیرا مسوول پیگیری تعاملات دیپلماتیک و سیاست خارجی کشور وزیر امور خارجه است و با تحریم وی، این راه بسته می‌شود.

معاون پارلمانی رییس‌جمهور افزود: امریکایی‌ها در ادعای خود صادق نیستند، از سوی دیگر تحریم نهاد رهبری قابل تأمل است، زیرا رهبری در کشور ما تنها یک مسوول سیاسی و حکومتی نیست، رهبری در کشور ما یک نهاد دینی و معنوی هم هست، علاقه‌مندان به مقام معظم رهبری هم محدود به مرزهای جغرافیایی و سیاسی ایران نمی‌شوند، بنابراین امریکایی‌ها به نوعی خود را در مقابل افکار عمومی امت اسلامی قرار دادند.

 

ارسال نظر