اگر جنگ را شروع کنید، تمام‌کننده آن نخواهید بود

۱۳۹۸/۰۴/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۶۹۳۰
اگر جنگ را شروع کنید، تمام‌کننده آن نخواهید بود

امام‌ جمعه تهران خطاب به ترامپ گفت: ملت و نیروهای مسلح ما اهل پنهان کاری نیستند، بر خلاف شما که اخیراً نفت‌کش‌ها را در منطقه زدید و خودتان را مخفی کردید اما ما این طور نیستیم اگر قرار باشد بزنیم به موقع می‌زنیم و به موقع هم آن را اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی اکبری در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به ساقط شدن پهپاد امریکایی اظهار کرد: اصل ماجرا این است که یک پهپاد پیشرفته غیرقابل ردیابی از نوع جاسوسی پیشرفته، مخفیانه در محدوده تنگه هرمز وارد سرزمین ما شده است. غیرت جوانان رشید و عزیز ما جوشیده و با سامانه تمام بومی «سوم خرداد» نیروی هوافضای سپاه این پهپاد را ساقط کرده است. کاخ سفید دست‌پاچه ابتدا تکذیب و بعد تایید و بعد ادعا می‌کند در آب‌های بین‌المللی بوده و ترامپ شروع به هذیان‌گویی می‌کند و می‌گوید ما در آب‌های بین‌المللی بودیم و ایران اشتباه کرده است.

وی خطاب به امریکا گفت: آنها باید توجه کنند که تنگه هرمز بخش ویژه متعلق به سرزمین ماست و در صورت تجاوز به حریم ایران گورستان متجاوزان خواهد بود.

حاج علی‌اکبری ادامه داد: امریکایی‌ها بعد از مدتی آمدند و گفتند، شاید هم ما اشتباه کردیم. بله شما اشتباه کردید و قبلا هم از این اشتباهات انجام داده‌اید، مگر ملوانان شما نبودند که اشتباه کردند و آن افتضاح به وجود آمد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: ملت ما و نیروهای مسلح ما اهل پنهان کاری نیستند، بر خلاف شما که اخیرا هم نفتکش‌ها را زدید و خودتان را مخفی کردید اما ما این طور نیستیم اگر قرار باشد بزنیم به موقع می‌زنیم و به موقع هم اعلام می‌کنیم.

 

 

ارسال نظر