روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۹۶۹

     نتایج قرعه‌کشی دیدار رمضانی دانشجویان با رهبری اعلام شد؛ برنا|

نتایج قرعه‌کشی دیدار جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اعلام شد. هر ساله و در ایام ماه مبارک رمضان جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند و در این دیدارها، تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از جمع به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره‌ مسائل مختلف کشور در محضر رهبر فرزانه انقلاب می‌پردازند. دانشجویانی که در سامانه دیدار دانشجویی با رهبر معظم انقلاب ثبت‌نام کرده‌اید، جهت دریافت نتایج قرعه‌کشی با کد پیگیری دریافتی در زمان ثبت‌نام به سامانه didar.nahad.ir باید مراجعه کنند. دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه یکم خرداد امسال برگزار می‌شود.

  ایرانی‌ها سرافراز ایستاده‌اند و متجاوزان رفته‌اند؛تعادل|

وزیر امور خارجه ایران دیروز به ادعاهای رییس‌جمهور امریکا علیه ایران را پاسخ داد. ظریف در واکنش به توئیت شب گذشته ترامپ به وی یادآوری کرد که ایرانی‌ها چندین هزاره است که سرافراز ایستاده‌‌اند و متجاوزان رفته‌اند. ظریف نوشت: «به تحریک تیم B، دونالد ترامپ امیدوار به رقم زدن کاری است که اسکندر، چنگیز و سایر متجاوزان در انجام آن شکست خوردند. ایرانی‌ها چندین هزاره است که سرافراز ایستاده‌اند، در حالی که متجاوزان همه رفته‌اند. تروریسم اقتصادی و رجزخوانی نسل‌کشی «پایان کار ایران» را رقم نمی‌زند. هرگز یک ایرانی را تهدید نکن. احترام را امتحان کنید-جواب می‌دهد.» ترامپ بامداد دوشنبه در توئیتی ایران را به جنگ‌طلبی متهم کرد و مدعی شد جنگ «پایان کار ایران» را رقم خواهد زد. او نوشت: «اگر ایران جنگ می‌خواهد رسماً پایان کارش خواهد بود. دیگر هرگز ایالات متحده را تهدید نکن.»

   کسی نیستم که با ایران وارد جنگ شوم؛ ایسنا|

رییس‌جمهور امریکا با تکیه بر ادعاهای بی‌اساس این کشور مبنی بر اینکه ایران به دنبال دستیابی به تسلیحات هسته‌ای است، بار دیگر اظهار کرد که اجازه رخ دادن چنین چیزی را به ایران نخواهد داد. دونالد ترامپ در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز گفت: من به دنبال جنگ نیستم. اما وقتی وضعیتی مانند وضعیت ایران وجود دارد، نمی‌توان به آنها اجازه داد که تسلیحات هسته‌ای داشته باشند، نمی‌توان اجازه وقوع چنین چیزی را داد. وی با بیان اینکه از جنگ رویگردان است اظهار کرد: با وجود تمام چیزهایی که در حال رخ دادن هستند، من وارد جنگ نخواهم شد چراکه جنگ به اقتصاد و مهم‌تر از همه به مردم آسیب می‌رساند. ترامپ در بخش دیگری از این گفت‌وگو گفت: من کسی نیستم که با ایران وارد جنگ شوم، اگر بخواهم وارد جنگی شوم آن جنگ اقتصادی خواهد بود.

  امنیت ایران در برابر تهاجم دشمن تضمین است؛تعادل|

سخنگوی شورای نگهبان معتقد است: جنگی نخواهد شد چون جنگ نظامی هشت ساله علیه ایران اگرچه خسارت‌هایی داشت اما توان دفاعی ما را صد چندان کرده است. عباسعلی کدخدایی سخنگو و قائم مقام شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: جنگی نخواهد شد چون جنگ نظامی هشت ساله علیه ایران اگرچه خسارت‌هایی داشت اما امنیت ایران را در برابر تهاجم نظامی دشمن تا سال‌ها تضمین و توان دفاعی ما را صد چندان کرده است. وی در ادامه مطلب خود آورده است: این موضوع را «ریچارد هاس» خوب می‌داند که می‌گوید: جنگ، ایران را قوی‌تر می‌کند.

  «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» تشکیل شد؛ مهر|

با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» تشکیل و نخستین جلسه آن به ریاست معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی و با حضور جمعی از کارشناسان مربوطه برگزار شد. در نخستین جلسه دور جدید کمیته توزیع کاغذ مطبوعات مقرر شد: تخصیص کاغذ براساس راستی‌آزمایی مصرف واقعی مطبوعات صورت گیرد. در این جلسه همچنین مصوب شد برای تأمین کاغذ نشریاتی که در شرایط اضطرار قرار دارند تمهیداتی پیش‌بینی و اعلام شود. شایان ذکر است کمیته توزیع کاغذ مطبوعات با هدف توزیع عادلانه یارانه‌های حمایتی، بررسی مصرف واقعی نشریات، سرعت بخشی به مسیر ورود کاغذ به کشور و همزمان توزیع درست آن، رسیدگی به وضعیت رسانه‌هایی که اختلالی در انتشار آنها به دلیل کمبود کاغذ ایجاد شده و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای کمک به وضعیت بازار کاغذ با توجه به تأکیدات رییس‌جمهور، معاون اول رییس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد.

   لاریجانی گزینه نهایی ۲ فراکسیون ولایی

و مستقلان است؛ فارس|

نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: با توجه به مجموعه مذاکرات صورت گرفته نهایتا علی لاریجانی به عنوان گزینه نهایی انتخاب خواهد شد.غلامرضا کاتب اظهار داشت: با توجه به نشست شب گذشته فراکسیون نمایندگان ولایی -که بنده در آن حضور نداشتم- گویا قرار بر این شده که ائتلاف صورت گیرد با فراکسیون مستقلان یک لیست واحد بدهیم. وی افزود: نهایتا مقرر شد علی لاریجانی به عنوان گزینه نهایی کاندیداتوری ریاست مجلس اعلام شود.کاتب تصریح کرد: بنده به عنوان گزینه دبیری هیات رییسه برای دو فراکسیون نمایندگان ولایی و مستقلان انتخاب شدم. وی همچنین گفت: محمدحسین فرهنگی و عبدالرضا مصری نیز به عنوان گزینه نواب رییس انتخاب شدند.

 

ارسال نظر