روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۴۷۱۱

   با فساد در خصوصی‌سازی برخورد شود؛تسنیم|

نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار با رییس قوه قضاییه خواستار برخورد جدی با فساد در زمینه‌های مختلف از جمله حوزه خصوصی‌سازی شدند. دانشجویان از خصوصی‌سازی، برخورد جدی با فساد، رفتار نامناسب برخی از قضات، شفافیت، نقش زنان در قوه قضاییه و دادگاه‌ها، پیگیری پرونده‌های پدیده، لواسانات و نگین غرب گفتند.  در این جلسه رییس قوه قضاییه تاکید کرد که دستگاه قضا با اصلی‌ترین مطالبه دانشجویان که مقابله با فساد در خصوصی‌سازی است برخورد قاطع خواهد کرد.

   مجامع بین‌المللی مانع از تکرار جنایات در یمن شوند؛مهر|

سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان ضمن محکومیت بمباران منازل مسکونی در صنعا از مجامع بین‌المللی و حقوق بشری خواست مانع از تکرار جنایات در یمن شوند. سید عباس موسوی جنایت جدید ائتلاف سعودی در بمباران منازل مسکونی در شهر صنعا پایتخت یمن را که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از کودکان و زنان شد، به‌شدت محکوم کرد.وی ضمن ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان این حمله هوایی در ماه مبارک رمضان افزود: از مجامع بین‌المللی و حقوق بشری می‌خواهیم که به مسوولیت خود عمل کنند و از هر طریق ممکن مانع تکرار این جنایات شوند.

   مذاکره با امریکا غلط و از حرف‌های شیطانی است؛ایسنا|

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه امریکا جز به نابودی ما و اسلام ناب علوی راضی نیست، گفت: ما نمی‌توانیم با کسی که مخالف اسلام و مسلمین است به مذاکره بنشینیم. محسنی اژه‌ای در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه مذاکره با امریکا غلط و جزو حرف‌های شیطانی است، اظهار کرد: خناس‌ها در تلاش هستند تا تصمیم‌گیران را به تصمیم غلط بکشانند. وی تصریح کرد: دو سال ما را معطل برجام و وابسته به خارج کردند تا از این طریق مشکلات را حل کنند در حالی که رهبر انقلاب، عنوان کرده بودند که نباید به شیطان اعتماد کرد.

   دیدار سفیر انگلیس با سفیر ایران در عراق؛خبرآنلاین|

سفیر انگلیس در بغداد با حضور در محل سفارت ایران در عراق با ایرج مسجدی سفیر ایران در این کشور همسایه دیدار و رایزنی کرد. «جان ویلکس» عصر روز پنج‌شنبه با حضور در سفارت ایران در عراق با ایرج مسجدی دیدار و رایزنی کرد. محور رایزنی این دو دیپلمات ارشد ایرانی و انگلیسی بررسی روابط دو‌جانبه و آخرین تحولات منطقه بود.

   اعلام فهرست مشاغل هم‌تراز با ماده ۲۹ قانون انتخابات؛پرتال وزارت کشور|

موسوی فهرستی از مشاغل هم‌تراز با عناوین مطرح در ماده ۲۹ قانون انتخابات که برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس، باید استعفا کنند را اعلام کرد. سید اسماعیل موسوی، با اشاره به صدور اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور گفت: بر اساس تبصره ۱ ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی کلیه مقامات دارای عناوین هم طراز با عناوین مذکور در بند‌های (الف) و (ب) این ماده نیز مشمول حکم این ماده هستند، لذا فهرستی از مشاغل که به‌واسطه هم‌ترازی با مشاغل مصرح در قانون، برای کاندیداتوری انتخابات مجلس نیاز به استعفا دارند، براساس قانون و مستندات قانونی موجود، احصاء شده است.

 

 

ارسال نظر