روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۸۴۸

  تروریسم یک تهدید جهانی است که مذهب نمی‌شناسد؛ تعادل|

وزیر امور خارجه ایران ضمن محکوم کردن حملات تروریستی در سریلانکا نوشت: «تروریسم یک تهدید جهانی است که هیچ مذهبی نمی‌شناسد.

محمدجواد ظریف در پیامی توییتری ضمن محکوم کردن حملات تروریستی در سریلانکا، با مردم و دولت این کشور ابراز همدردی کرد.

ظریف در این توییت نوشت: «تروریسم یک تهدید جهانی است که هیچ مذهبی نمی‌شناسد. باید آن را محکوم کرد و در جهان با آن مقابله شود.»

 آخرین اخبار از بررسی طرح حمایت از سپاه پاسداران در مجلس؛تسنیم|

عضو هیات‌رییسه مجلس درباره آخرین اخبار از روند بررسی طرح حمایت از سپاه پاسداران در مجلس، گفت: این طرح دوفوریتی هفته گذشته، با تغییراتی به تصویب اکثریت اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس رسید.

امیرآبادی در تشریح دلایل تهیه طرح دوفوریتی مجلس برای حمایت از سپاه پاسداران، اظهار داشت: با توجه به اینکه دوفوریت طرح مجلس برای حمایت از سپاه پاسداران در جلسه روز دوشنبه (26 فروردین) کمیسیون امنیت ملی مجلس تصویب شده، بنابراین، این طرح در جلسه علنی دوشنبه (دوم اردیبهشت) و همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران در مجلس مطرح می‌شود.

  قول رییس قوه قضاییه برای رسیدگی

 به لایحه کودک همسری؛برنا|

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد که لایحه کودک همسری و تعیین جایزه به عروس‌های زیر 20سال مغایر نیستند. معصومه ابتکار بیان کرد: لایحه کودک همسری و تعیین جایزه برای عروس‌های زیر 20سال، این دو با هم مغایرت ندارند. کودک همسری به مفهوم ازدواج زیر 13 سال است که دولت هم با این موضوع مخالفت کرده است. کسی با ازدواج کودکان موافق نیست.

 او در پایان در خصوص نظر رییس جدید قوه قضاییه درباره این لایحه گفت: ایشان قول رسیدگی دادند؛ امیدواریم ان‌شاءالله زوتر پاسخ دهند. لایحه منع خشونت علیه زنان ارتباطی با فقها ندارد.

این لایحه در قوه قضاییه مانده است و بارها معاونین و دادستان‌ها و... نظرهایی در خصوص این لایحه دادند که نظراتشان همراه با این لایحه است.

 

ارسال نظر