روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۷۵۸

   ضربه به ۲۰ تیم وابسته به گروهک‌های تکفیری در سال 97؛  خبرآنلاین|

مدیرکل اطلاعات استان کردستان اعلام کرد که در طول سال گذشته با ضربه به ۲۰ تیم وابسته به گروهک‌های تکفیری به ویژه داعش، بالغ بر ۱۰۰ نفر از عوامل عملیاتی، پیشتیبانی مورد رصد و اقدام اطلاعاتی قرار گرفته و هر گونه عملیات تروریستی و ایذایی آنها در نطفه خفه شد. او در نشست هم‌اندیشی با اصحاب خبر و رسانه این استان گفت: تلاش در راستای عملیاتی کردن شعار سال جاری از سوی همه اقشار مختلف مردم به ویژه مسوولان و مدیران یکی از نیازهای ضروری است و باید در اولویت قرار داده شود. مدیرکل اطلاعات استان کردستان با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان در حوزه اقتصادی، افزود: تلاش برای رونق تولید ملی و ایجاد ظرفیت‌های جدید در حوزه اشتغال یکی از نیازهای ضروری و راهکار مناسبی برای مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمن در حوزه اقتصادی است. وی در ادامه با محکوم کردن اقدام اخیر دولت امریکا در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: سپاه به عنوان یک رکن اصلی تامین امنیت در کشور به شمار می‌رود و دشمن در راستای مقابله با توانمندی‌های سپاه این اقدام را انجام داده است.

   رییسی از مناطق سیل‌زده استان خوزستان بازدید می‌کند؛ ایلنا|

رییس قوه قضاییه پنجشنبه با مردم سیل زده استان خوزستان دیدار خواهد کرد.  سید ابراهیم رییسی پنجشنبه ۲۹ فروردین ماه جهت بازدید از مناطق سیل زده و بررسی مشکلات مردم وارد استان خوزستان خواهد شد. دیدار با سران عشایر، اقوام و طوایف عرب، بختیاری و لر استان خوزستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با اعضای شورای قضایی و قضات دستگاه قضایی از برنامه‌های پیش بینی شده در سفر رییس قوه قضاییه است. بر این اساس از دیگر برنامه‌های حضور رییس قوه قضاییه در استان خوزستان، حضور در شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان خواهد بود.

   اقدام امریکا ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری سپاه در منطقه است؛ ایسنا|

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه اقدام امریکا علیه سپاه ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری سپاه در منطقه است، گفت: اقدام نابخردانه دشمن موجبات انسجام و یکپارچگی تمامی سلایق سیاسی علیه امریکا و حمایت همگانی از سپاه شد. نصرت‌الله با اشاره به اقدام اخیر امریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، اظهار داشت: اقدام نابخردانه و سخیف امریکا و ذوق زدگی رذیلانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی و آل سعود خبیث ناشی از اقتدار وتاثیرگذاری سپاه پاسداران و در واقع نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحولات منطقه و شکست مفتضحانه توطئه‌های طاغوت اعظم و تروریست‌های پرورش یافته استکبار جهانی است.

   برای مقابله با امریکا احساسی عمل نمی‌کنیم؛ ایرنا|

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از جلسه هفته آینده مجلس برای بررسی جزییات طرح مقابله به مثل با امریکا خبر داد و تاکید کرد: پیشنهادهای افراطی و احساسی رای نمی‌آورند. حشمت‌الله فلاحت پیشه در توئیت خود به هوشیاری مجلس اشاره کرد و افزود: برخی با بزرگنمایی به دنبال افزایش تنش هستند؛ قرار نیست مملکت نظامی شده یا تنگه هرمز بسته شود.  روز سه شنبه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت قاطع با کلیات طرح دو فوریتی اقدام متقابل برابر اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمان تروریستی از سوی ایالات متحده امریکا موافقت کردند.

   سرلشکر باقری هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد؛  مرکز ارتباطات ستاد کل نیرو‌های مسلح|

مرکز ارتباطات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که سرلشکر باقری هیچ صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی ندارد. در پی انتشار خبر بسته شدن صفحات منتسب به برخی فرماندهان ارشد نظامی ازجمله سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح توسط اینستاگرام، مرکز ارتباطات و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همان‌گونه که بار‌ها تأکید شده است، رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در هیچ‌یک از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی صفحه‌ای ندارد.

   موسوی احکام دادگاه بحرین علیه ایران

را محکوم کرد؛ باشگاه خبرنگاران|

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به احکام صادره توسط دادگاه بحرین علیه تعدادی از شهروندان این کشور، اتهامات علیه ایران را محکوم کرد. سیدعباس موسوی با اشاره به احکام صادره توسط دادگاه بحرین علیه ۱۳۹ نفر از شهروندان این کشور، ایراد اتهاماتی در حکم مذکور علیه کشورمان را محکوم و آنها را طبق معمول ادعا‌ها و اتهاماتی بی‌پایه و اساس خواند. موسوی افزود: دولت بحرین نمی‌تواند با فرافکنی، طرح اتهامات واهی و صدور احکام ظالمانه و متهم کردن دیگر کشورها، بر نقض فاحش حقوق بشر و سرکوب معترضان در این کشور سرپوش گذارد. مقامات بحرینی به جای سناریوسازی‌های امنیتی، تلاش کنند امنیت خود را نه از طریق تکیه بر ائتلاف‌های شکست خورده و پرداخت بهای گزاف به دیگران برای خرید امنیت، بلکه با اعتمادسازی و اصلاح رابطه خود با مردم و پاسخ به مطالبات مشروع آنان تامین کرده و به صدور احکام ظالمانه علیه معترضان پایان دهند.

 

ارسال نظر