روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۸۸۰

  زمان بررسی لوایح FATF در مجمع؛ مهر|

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمان دقیق برگزاری اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۹۸ برای بررسی نهایی لوایح FATF هنوز مشخص نیست. غلامرضا مصباحی مقدم گفت: زمان دقیق برگزاری اولین جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۹۸ برای بررسی نهایی لوایح چهارگانه هنوز مشخص نیست. گفتنی است، در آخرین جلسه مجمع برای بررسی لوایح چهارگانه به علت طولانی شدن جلسه و گستردگی نظرات موافق و مخالف در مورد این موضوع، بررسی نهایی به سال جدید موکول شد.

  گفت‌وگوی تلفنی با استانداران خوزستان، لرستان و سرپرست استانداری گلستان؛پاد|

معاون اول رییس‌جمهور در مکالمه تلفنی جداگانه با استانداران خوزستان و لرستان و نیز سرپرست استانداری گلستان آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده و نحوه امداد رسانی به سیل‌زدگان را مورد بررسی قرار داد. اسحاق جهانگیری در این مکالمه تلفنی ضمن تاکید بر لزوم اجرای تصمیمات اتخاذ شده در جلسات ستاد مدیریت بحران این استان‌ها به منظور کاهش خسارات و آسیب‌ها، بر ضرورت همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر میان مردم و نهادهای امدادی و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد. وی بر ادامه تلاش بی‌وقفه مدیران این استان‌ها برای خدمت رسانی به مردم و رفع موانع تاکید کرد.

  پاسخ به ادعاهای متناقض پمپئو و رییسش؛تعادل|

وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: ایران همواره به عنوان کشوری مسوول و صلح‌طلب عمل می‌کند. محمد جواد ظریف در صفحه توییترش نوشت: «تذبذب مواضع در حد اعلا ! روزی ایالات متحده ادعا می‌کند که ایران در آستانه فروپاشی است و دیگر روز به ما به عنوان یکی از سه “ ابرقدرت “ که ناتو را تهدید می‌کند، حمله‌ور می‌شود. پمپئو و رییس او متناسب با هر مناسبتی ادعاهای متناقض مطرح می‌کنند. در مقابل، ایران همواره به عنوان کشوری مسوول و صلح طلب عمل می‌کند.»

  حداکثر تلاش را برای کمک به سیل‌زدگان می‌کنیم؛تسنیم|

رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ان‌شاءالله خدا کمک کند، ما هم حداکثر تلاش را خواهیم کرد که با حداکثر توان در خدمت مردم سیل‌زده باشیم و بتوانیم از آلام و مشکلات مردم بکاهیم. سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران در مرکز استان لرستان اظهار داشت: هدفم از حضور در مناطق سیل‌زده این است که از نزدیک بیشتر با سطح این مشکلی که در سیلاب به وجود آمده آشنا شوم و بهتر بتوانیم امکانات نیروی مسلح را بسیج کنیم و همچنین عرض خدا قوتی داشته باشیم به عزیزان ارتش، سپاه و نیروی انتظامی که این چند روز مشغول هستند و طبیعتاً با حضور در مناطق سیل‌زده با مردم صحبت‌هایی خواهیم کرد.

  تعیین  استان‌های معین خوزستان و گلستان؛ ایلنا|

سخنگوی وزارت کشور با اعلام این خبر که تهران، اصفهان، فارس و کرمان به عنوان استان‌هاى معین خوزستان تعیین شدند، گفت: استان‌هاى خراسان رضوى و شمالى هم به عنوان استان‌هاى معین استان گلستان تعیین شدند. سید سلمان سامانی در ادامه افزود: ۴ استان تهران، اصفهان، فارس و کرمان در روز جاری نسبت به گسیل و ارسال امکانات، تجهیزات، ماشین آلات، مواد غذایی و مایحتاج عمومی و در صورت لزوم اعزام افراد متخصص به استان خوزستان اقدام می‌کنند. سامانی همچنین از تعیین استان هاى خراسان رضوى و شمالى به عنوان استان هاى معین استان گلستان خبر داد و گفت: این استان‌ها هم تمام امکانات خود را به گلستان منتقل خواهند کرد .

  تهدید ارتش امریکا به مقابله به مثل؛تعادل|

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم می‌گوید؛ در صورت قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی امریکا، نظامیان آن کشور را در کنار داعش در فهرست سیاه تروریست‌ها قرار می‌دهیم. «حشمت‌الله فلاحت پیشه»، در صفحه شخصی خود در توییتر درباره قرار دادن دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی توسط امریکا نوشت: در صورت قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی امریکا، نظامیان آن کشور را در کنار داعش در فهرست سیاه تروریست‌ها قرار می‌دهیم.

 

 

ارسال نظر