روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۶۵۵

     ضرورت واکنش جدی مجامع جهانی

در مقابل جنایات نیوزلند ؛پاد|

رییس‌جمهور با محکوم کردن حمله تروریستی در نیوزیلند، خواستار واکنش جدی مجامع جهانی و به‌ویژه کشورهای اسلامی در مقابل این جنایات ضد بشری شد. روحانی با محکوم کردن حمله تروریستی و نژادپرستانه به نمازگزاران مسلمان در نیوزیلند، تاکید کرد: این جنایت وحشیانه نشانه دیگری بر لزوم مقابله همه‌جانبه با تروریسم و نفرت‌پراکنی نسبت به ادیان و اقوام و همچنین اسلام‌هراسی رایج در غرب است که متأسفانه توسط برخی دولت‌های غربی نیز بر آن دمیده می‌شود.

     آخرین جلسه هیات دولت در سال 97 دوشنبه برگزار می‌شود؛پاد|

 دبیر هیات دولت گفت: آخرین جلسه هیات دولت در سال 97 صبح دوشنبه با حضور رییس‌جمهوری برگزار می‌شود. محسن حاجی میرزایی گفت: روز دوشنبه یکصد و شصتمین جلسه هیات دولت در دولت دوازدهم با حضور رییس‌جمهوری برگزار خواهد شد. دبیر هیات دولت با اشاره به سفر استانی رییس‌جمهوری به استان بوشهر خاطرنشان کرد: جلسه روز یکشنبه هیات وزیران به روز دوشنبه 27 اسفند 97 موکول شده است، این جلسه آخرین جلسه هیات دولت در سال 97 است. گفتنی است روحانی رییس‌جمهوری یکشنبه 26 اسفند97برای دیدار مردمی و افتتاح طرح‌های نفتی به استان بوشهر سفر می‌کند.

     انهدام باند تبانی و ارتشا در فارس؛سپاه نیوز|

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) باند ارتشا و تبانی معاملات دولتی در یکی از مراکز وابسته به وزارت نفت در فارس متلاشی شد. ‌به گزارش روابط عمومی اطلاعات سپاه فجر استان فارس، با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس، باند ارتشا و تبانی در معاملات دولتی در یکی از مراکز وابسته به وزارت نفت در استان فارس متلاشی شد. در این پرونده که میلیاردها تومان از حقوق بیت المال تضییع شده بود، دو نفر از مدیران سابق شرکت و 8 تن از پیمانکاران متخلف دستگیر شده و تعدادی از مرتبطان نیز در مسیر برخورد قضایی قرار گرفته‌اند.

     رییس مجمع تشخیص حمله تروریستی نیوزیلند را محکوم کرد؛روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام|

 رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی با محکوم کردن حمله تروریستی نیوزیلند، تاکید کرد: این حمله بیش از پیش چهره ضد حقوق بشری و ریاکار حامیان غربی آنها را روشن کرد. در بخشی از پیام آیت‌الله «صادق آملی لاریجانی» آمده است: حمله تروریستی و نژادپرستانه به نمازگزاران مسلمان در نیوزیلند که موجب کشته و زخمی شدن تعداد کثیری از مسلمانان با ملیت‌های مختلف شد، بیش از پیش چهره ضد حقوق بشری و ریاکار حامیان غربی آنها را روشن و همچنین قلوب مسلمانان جهان و ملت ایران را جریحه‌دار ساخت. وی در این پیام ضمن محکوم کردن این فاجعه دردآور و ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان این حادثه تروریستی، مراتب همدردی خود را با دولت و مردم نیوزلند و همه مسلمانان جهان اعلام کرد و از درگاه خداوند متعال برای شهدای این جنایت علو درجات و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

     شهرداری تهران مظاهر شادی عید را افزایش دهد؛ پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور|

 سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: از شهردار تهران اکیداً خواسته‌ایم رنگ و بوی نوروز و مظاهر شادابی عید را در تهران افزایش دهد. «سید سلمان سامانی» آمادگی شبانه روزی شهرداری‌ها در خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز و استقبال از عید نوروز تاکید کرد. از شهردار تهران اکیدا خواسته‌ایم رنگ و بوی نوروز و مظاهر شادابی عید را در تهران افزایش دهد. سخنگوی وزارت کشور بیان کرد: نقش آفرینی شهرداری‌های سراسر کشور در ایجاد فضای نشاط و امید از مطالبات مردم و وزارت کشور است. سامانی تصریح کرد: عملکرد شهرداران در این رابطه ارزیابی و اعلام عمومی می‌شود.

     ضرب‌الاجل دادستانی برای دریافت‌کنندگان ۴۰ میلیارد تسهیلات بدون سود؛ایسنا|

دومین جلسه رسیدگی به پرونده موسسات مالی «البرز ایرانیان»، «ولیعصر»، «فردوسی» و «آرمان» به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۴ دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی دیروز به پایان رسید. آقامیری نماینده دادستان در جمع خبرنگاران، گفت: نظر به اینکه تعدادی از افراد تسهیلاتی یا با سود کمتر از ۴ درصد یا بدون سود با ارتباطاتی که با متهمان داشتند دریافت کردند، تا یک ماه فرصت دارند تا به دادسرای پولی و بانکی مراجعه و درخصوص پرداخت اقدام کنند در غیر این صورت علیه آنها اعلام جرم خواهد شد. وی افزود: تعداد افرادی که تسهیلات گرفتند ۲۲۰ نفرند که بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.

     ۱۴میلیارد دلار ارز دولتی‌ برای تأمین کالاهای اساسی؛ تسنیم‌‌|

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور فعال بخش خصوصی تنهاراه توسعه و پیشرفت منطقه است و صرف اتکا به بودجه‌های دولتی دردی از مردم را دوا نمی‌کند ‌. ولی ملکی اظهار داشت: مبلغ 14 میلیارد دلار ارز دولتی با نرخ 4200 تومان برای تأمین کالاهای اساسی در نظر گرفته شده که متأسفانه طبق گزارشات مرسوله توسط وزیر صمت تنها 30 درصد از کالاهای مذکور به دست مردم رسیده که ضعف دستگاه‌های نظارتی در این خصوص اصلاً قابل توجیه نیست.

 

ارسال نظر