لزوم نظارت حداکثری مسوولان برای جلوگیری از فساد

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۵۶۷
لزوم نظارت حداکثری مسوولان برای جلوگیری از فساد

امام جمعه موقت تهران تحقق گام دوم انقلاب را نیازمند جهاد و کوشش جوانان که مخاطبان اصلی این بیانیه هستند، دانست.

به گزارش تسنیم، «محمد امامی کاشانی» در خطبه‌های نمازجمعه دیروز تهران با بیان اینکه در پایان سال قرار داریم، بر لزوم محاسبه نفس در سالی که گذشت تاکید کرد و گفت: اعمال بد و گناهان خود را باید بنویسیم و گناه را هم نباید کوچک بشماریم، چرا که همین گناهان انسان را از بین می‌برد. همچنین نباید برخی گناهان همچون آبرو بردن و پول‌پرستی را توجیه کرد.

وی خاطرنشان کرد: توصیه شده است که شب هنگام به محاسبه نفس خود بپردازیم. جوانان به حساب نفس خود بپردازند و مراقب هجمه دشمنان که با برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد، باشند. عیاشی و... هوای نفس است و باید مراقب عمر خود باشیم.. امام جمعه موقت تهران با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با امام خامنه‌ای گفت: ایشان فرمودند که دشمن فشار حداکثری را ایجاد کرده و ما نیز باید بسیجی ایجاد کنیم و آن وقت امریکا شکست سنگینی خواهد خورد. از سوره عصر می‌آموزیم که ایمان داشته باشیم. یعنی به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی باور داشته باشیم و عمل صالح انجام بدهیم. همه مسوولان باید کارها را به خوبی انجام بدهند. رهبری فرمودند که مشکلات باید در داخل حل شود و مراقبت کنیم که برخی دزدی، احتکار و گران‌فروشی نکنند.

آیت‌الله امامی کاشانی بیان داشت: من به تمامی مفسدان می‌گویم که خداوند خساراتی را که به وجود می‌آورند را به خود یا به نسلش خواهد زد. البته لازم است که نظارت دقیق هم صورت بگیرد.

 

 

ارسال نظر