روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۲۵۱

   آزادی یک زندانی با وساطت وزیر ارتباطات؛تعادل|

وزیر ارتباطات در توییتر خود از آزادی یک زندانی خبر داد. محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات، در توییتر خود نوشت: «خبر خوب روز آدم رو میسازه. هفته پیش که هرمزگان بودم، مادری دردمند، کمک خواست که فرزندش به دلیل نزاع، 7 سال دربند زندان است، رهایی یابد. با وساطت صورت پذیرفته، خبر دادند پسر با آزادی از زندان، به مادرش رسید.»

   هیچ امتیازی به دشمن نمی‌دهیم؛ سپاه‌نیوز|

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه فقط با مقاومت و ایستادگی می‌توان دشمن را ناامید کرد، گفت: دشمن هرگاه در ما اراده ببیند سست می‌شود، خانه دشمنان ما عنکبوتی و بسیار سست است. سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی دیروز در گردهمایی بزرگ رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه «ما در سختی‌ها رشد پیدا کردیم و می‌دانیم آسایش از سختی‌ها آغاز می‌شود» گفت: ما ظرفیت خود را در جنگ شناختیم و وقتی از مقاومت حرف می‌زنیم می‌دانیم دشمنان ما به ناتوانی و زوال رسیدند و ملت ایران در اوج اقتدار و عزت نسبت به هر زمان دیگر هستند. سلامی با ابراز اینکه ما جنگیده‌ایم که فرهنگ مقاومت را بالا ببریم، تصریح کرد: در هر میدانی باید پاسخ دشمن را در میدان داد و در میدان اقتصاد هم باید جواب دشمن را در میدان داد.

   جنگنده فانتوم با شلیک موشک نصر، هدف دریایی را منهدم کرد؛روابط عمومی ارتش|

در سومین روز از مرحله نهایی رزمایش ولایت 97، یک فروند جنگنده فانتوم نیروی هوایی ارتش با شلیک موشک نصر، هدف از پیش تعیین شده را در دریا با موفقیت منهدم کرد. در ادامه دومین روز از مرحله سوم رزمایش ولایت 97، در راستای پشتیبانی یگان‌های نیروی هوایی ارتش از شناورهای سطحی نیروی دریایی، یک فروند جنگنده فانتوم نهاجا با شلیک موشک کروز هواپایه نصر توانست هدف مورد نظر را در دریا با موفقیت مورد اصابت قرار دهد. همچنین بالگردهای نیروی دریایی ارتش که اخیرا به سامانه شکار مین دریایی نیز مجهز شده‌اند اقدام به انهدام مین‌های افندی دشمن کردند.

   لایحه «جامع انتخابات» به مجلس ارسال شد ؛پاد|

لایحه جامع انتخابات که به پیشنهاد وزارت کشور در جلسه ۳ بهمن ۱۳۹۷ هیات وزیران با قید یک فوریت به تصویب رسیده، برای طی تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است. گفتنی است، وزارت کشور به ‌منظور سامان بخشیدن به قوانین و مقررات پراکنده در عرصه انتخابات و اصلاح و تجمیع آنها و حذف تفاوت‌های غیرضروری در فرآیندهای برگزاری انتخابات، تأمین عدالت در حق انتخاب شهروندان، تضمین هرچه ‌بیشتر سلامت انتخابات، شفاف ساختن وظایف اجرایی و نظارتی، ساماندهی روند برگزاری انتخابات و جلوگیری از اتلاف وقت و تضییع امکانات کشور و نظام‌ مند ساختن تبلیغات انتخابات و شیوه ورود داوطلبان به عرصه انتخابات، این لایحه را ارایه داده که موضوع در کمیسیون سیاسی و دفاعی هیات دولت بررسی و در هیات وزیران تصویب شد.

   وزیر کشور برای بررسی حمله تروریستی زاهدان به مجلس می‌رود؛پانا|

وزیر کشور ظهر برای بررسی حمله تروریستی زاهدان به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌رود. علیرضا رحیمی، نماینده مردم تهران در مجلس دهم، در این زمینه گفت: « در کمیسیون امنیت ملی میزبان عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور برای بررسی موضوع توسعه و امنیت شرق کشور خواهیم بود که در این جلسه ابعاد حادثه تروریستی زاهدان نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.» چندی پیش گروهک تروریستی جیش العدل در حمله‌ای به کاروان کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 27 تن را به شهادت رساند.

 

ارسال نظر