روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۷۹۸

   بازدید واعظی از مناطق سیل زده جنوب

و غرب ایران؛ پاد|

محمود واعظی به نمایندگی رییس‌جمهور به منظور بازدید از روند رسیدگی به سیل‌زدگان عازم استان‌های لرستان و خوزستان می‌شود.  در پی دستور حسن روحانی مبنی بر بسیج تمامی امکانات به منظور رسیدگی به مشکلات ناشی از سیل در جنوب و غرب کشور، محمود واعظی به نمایندگی از طرف حسن روحانی به منظور سرکشی، بازدید و نظارت نزدیک از روند رسیدگی به سیل‌زدگان عازم استان‌های لرستان و خوزستان می‌شود.

   بعید است انقلاب اسلامی مشابهی در آینده داشته باشد؛ ایسنا|

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اثرات عظیم و دگرگون‌کننده انقلاب اسلامی بر ملت ایران به ویژه جوانان گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب اسلامی فطرت انسانی را زنده کرد. آیت‌الله جنتی در ابتدای جلسه دیروز مسوولان را به جلوگیری از حیف و میل بیت‌المال، فساد و گرانی توجه داد و اظهار داشت: ما باید قدردان ملت نجیب و شریف ایران باشیم که با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی، همچنان در دفاع از انقلاب خود استوارند. دبیر شورای نگهبان در پایان با اشاره به شیطنت‌های جدید استکبار به ویژه امریکا در ایجاد فتنه در کشور گفت: دستگاه‌های تبلیغاتی به ویژه رسانه‌ها باید نسبت به این موضوع روشنگری کنند .

   ایران نگران سرمایه‌گذاری‌هایش در ونزوئلا است؛ ایلنا|

عضو اسبق نمایندگی ایران در سازمان ملل با بیان اینکه ایران بیشتر با رودربایستی با مادورو مواجه شده است، تاکید کرد: ایران سرمایه‌گذاری‌ها و کمک‌هایی به ونزوئلا کرده و طبیعی است که نگران این سرمایه‌گذاری‌ها و کمک‌ها باشد سید جلال ساداتیان با اشاره به تحولات ونزوئلا گفت: نوع دولتداری مادورو موجب شده تا او به هر حال مخالفان زیادی داشته باشد، به گونه‌ای که رییس مجلس نمایندگان این کشور در تظاهراتی، خود را رییس‌جمهور موقت معرفی کند و برخی از کشورها هم وی را به رسمیت بشناسند. وی  خاطرنشان کرد: به هر حال کشور ما روابط گرمی‌ با ونزوئلا داشته و سرمایه‌گذاری‌هایی در این کشور انجام داده است. اکنون به نظر می‌رسد ایران بیشتر در رودربایستی با مادورو مواجه شده است.

   عراق در هیچ محور ضد ایرانی وارد نخواهد شد؛ باشگاه خبرنگاران|

وزیر خارجه عراق تاکید کرد که این کشور در هیچ محور ضد ایرانی وارد نخواهد شد.  محمد علی الحکیم وزیر خارجه عراق که به روسیه سفر کرده است، در کنفرانس مطبوعاتی با سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور در مسکو اظهار داشت: موضع عراق مبنی بر وارد نشدن به هیچ محوری علیه ایران، واضح و روشن است. وی افزود: ما در مسکو درباره نابودی تروریسم در سوریه و مساله وحدت و یکپارچگی این کشور که عامل اساسی برای این است که یک دولت مستقل و دارای حاکمیت کامل باشد، بحث و تبادل نظر کردیم.

    تولید   و صادرات محصولات دفاعی؛ ایسنا|

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در تبیین دستاوردهای نظامی و دفاعی ۴۰ ساله انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما امروز به توانایی تولید انبوه و صادرات محصولات دفاعی دست پیدا کردیم. سردار سرلشکر باقری در نشست خبری در توضیح بازدید خود از نمایشگاه اقتدار ۴۰ عنوان کرد: در حوزه پهپادها ایران جزو قدرت‌های جهانی است. که در این حوزه هم محصولاتی در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم خواهد گذاشت. همچنین در حوزه موشک‌های زمین به زمین نقطه زن که یکی از نمونه‌های آن سجیل است باید اشاره کنم که بخش‌های دیگر در این حوزه در محوطه پارک به نمایش گذاشته شده است.

 

ارسال نظر