روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۴۷۴

  رییس دفتر مقام معظم رهبری‌ از آیت‌الله کریمی در قم عیادت کرد؛ صداوسیما|

رییس دفتر ‌مقام معظم ‌رهبری از آیت‌الله کریمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه در قم عیادت کرد.حجت‌الاسلام‌ محمدی گلپایگانی دیروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های قم به‌نمایندگی از رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله حاج سید جعفر کریمی عیادت کرد و در جریان روند معالجه ایشان قرار گرفت.آیت‌الله سید جعفر کریمی از اساتید برجسته درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است که با انتخاب‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ به‌ رهبری‌ انقلاب‌ در سال 68‌ عهده‌دار پاسخ‌ دادن‌ به‌ استفتائات‌ ایشان‌ شد.

  احتمال انتخاب رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه بسیار زیاد است؛ ایسنا|

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: احتمال انتخاب آقای رییسی برای ریاست قوه قضاییه از همه بیشتر است.

محمدرضا باهنر درباره احتمال انتصاب آقای رییسی به عنوان رییس قوه قضاییه اظهار کرد: درحال حاضر بین اعضا قوه قضاییه و کسانی که در قوه قضاییه مطرح هستند، احتمال انتخاب آقای رییسی از همه بیشتر است. او خاطرنشان کرد: البته این موضوع هنوز صد در صد قطعی نشده اما احتمال آن بسیار زیاد است.

  افزایش دقت در مورد 1200هزار میلیارد بودجه شرکت‌های دولتی؛ فارس|

معاون اقتصادی رییس‌جمهور در مورد اینکه حدود دو سوم بودجه کل کشور یعنی مبلغی حدود ۱۲۰۰ هزار میلیارد تومان متعلق به شرکت‌های دولتی است اما هیچ نظارتی بر بودجه این شرکت‌ها نمی‌شود گفت: امسال در برنامه سازمان برنامه و بودجه اتفاقاً دقت بیشتر از گذشته در مورد شرکت‌های دولتی بوده است.محمد نهاوندیان در مورد اینکه حدود دو‌سوم بودجه کل کشور یعنی مبلغی حدود ۱۲۰۰ هزار میلیارد تومان متعلق به شرکت‌های دولتی است اما هیچ نظارتی بر بودجه این شرکت‌ها نمی‌شود، گفت: امسال در برنامه سازمان برنامه و بودجه اتفاقاً دقت بیشتر از گذشته در مورد شرکت‌های دولتی بوده است. در بررسی‌هایی هم که ستاد اقتصادی بود روی همین مطلب تأکید شد.

   سلاح و پول دیگر حرف اول را نمی‌زند؛ ایرنا|

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه در حال حاضر دیگر سلاح، پول و تجهیزات نظامی حرف اول را نمی‌زند، اظهار کرد: اکنون حرف اول توسط رسانه‌های جریان‌ساز، اندیشه‌ساز، باورساز و افکارساز زده می‌شود.سردار محمدحسین سپهر در نشست سالانه فرماندهان حوزه‌های بسیج صداوسیما با تاکید بر لزوم داشتن نقشه راهی هماهنگ با راه انقلاب، گفت: رهبر انقلاب این نقشه را تدوین کرده‌اند.جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اداره دنیا توسط ۵۰ شبکه رسانه‌ای صهیونیستی، بیان کرد: دستیابی به اهداف ما برای تشکیل تمدن اسلامی در گرو داشتن قدرت رسانه‌ای تأثیرگذار در سطح دنیا است.

   دولت ترامپ در مورد ایران تسلیم خواست اسراییل و عربستان شد؛ ایلنا|

عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در دولت اصلاحات تاکید کرد: تکیه امریکا به اسراییل و عربستان موجب ایجاد یک محور مخرب برای برجام شده است. علاوه بر آن دوازده شرط پمپئو برای مذاکره با ایران، گویای یک تفاوت اساسی بین دوران ترامپ با اوباما است. شروط پمپئو پیش‌‌‌شرط‌هایی برای تسلیم و تحقیر ایران است.در بخشی از متن مقاله سیدحسین موسویان و یونس محمودیه که توسط دانشگاه اقتصاد لندن (LSE) منتشر شده، آمده است: « سیاست‌های دوران ترامپ از مسیر تعامل به تقابل خصمانه تغییر کرده البته سایر قدرت‌های جهانی به دنبال یافتن راهی برای حفط برجام و مقاومت در برابر سیاست‌های افراطی ترامپ علیه ایران هستند. اروپا برای اولین‌بار به دنبال سیستم مبادلات مالی جدیدی مستقل از امریکا (اس.پی.وی) است.»

   جزییات عفو گسترده زندانیان دوشنبه اعلام می‌شود؛ تسنیم |

رییس سازمان زندان‌ها از تصویب نهایی جزییات عفو گسترده اعلام‌شده توسط رییس قوه قضاییه در کمیسیون عفو و بخشودگی خبر داد.

اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان‌های کشور در رابطه با جزییات عفو گسترده به‌مناسبت 40سالگی انقلاب اسلامی ایران گفت: جزییات این طرح که شرایط تسهیل‌کننده قرار گرفتن افراد در دایره شمول طرح و همچنین تعداد نفرات مشمول را تعیین می‌کند در جلسه صبح دوشنبه 8 بهمن‌ماه 1397 کمیسیون عفو تصویب می‌شود و عصر همان روز به‌اطلاع مردم خواهد رسید.

    موکلم برای رد مال ۴۴۶ میلیون دلاری باید از زندان خارج شود؛ باشگاه خبرنگاران|

وکیل مدافع قربانعلی فرخزاد ابر بدهکار ارزی گفت: موکلم برای رفع تعهدات خود باید از زندان خارج شود.حسینی در پاسخ به این سوال که آیا موکلش اقدامی برای رفع تعهدات خود به بانک بعد از گذشت ۱۹ روز از پایان مهلت قانونی دادگاه انجام داده است یا خیر؟ اظهار کرد: این یک کار بزرگ در دستگاه بروکراسی دیوان سالار بانک مرکزی محسوب می‌شود.وی با بیان اینکه فرخزاد آنقدر بسته عمل کرده که حتی فرزندانش هم نمی‌دانند چه اتفاقی رخ داده است، افزود: موکلم یک فرد بیسواد است و همه‌چیز‌ها را قفل کرده است و در حال حاضر در زندان به سر می‌برد. زمانی کار‌ها درست می‌شود که فرخزاد از زندان خارج شود و در خصوص اقدامات خود توضیح دهد.

 

ارسال نظر