امریکایی‌ها حتی جرات بیان گزینه نظامی را هم ندارند

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۴۱۲
امریکایی‌ها حتی جرات بیان گزینه نظامی را هم ندارند

فرمانده کل سپاه گفت: بسیاری از سیاستمداران و تحلیل گران امریکا به‌ قدرت ایران در منطقه اذعان دارند و امریکایی‌ها حتی جرات بیان گزینه نظامی روی میز است را هم ندارند.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در مراسم بزرگداشت سردارشهید حمید با تاکید بر اینکه از تهدیدهای نظامی و امنیتی عبور کرده‌ایم، عنوان کرد: به فضل الهی و با تلاش و مجاهدت‌های صورت گرفته امروز هیچ ابرقدرتی خیال تجاوز به خاک ایران را به ذهن خود راه نمی‌دهد و دشمنان به‌شدت از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه وضع و سطح عمومی زندگی در ایران از بسیاری از کشورهای منطقه بالاتر است، مشکلات امروز در کشور را عمدتا در حوزه مدیریت و اقتصاد دانست و اظهار کرد: برای حل این معضلات می‌بایست با مدیریت جهادی و نگاه انقلابی، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دستور کار قرار گیرد.

او با تاکید بر اینکه اقتدار امریکا در جهان رو به افول است، گفت: بسیاری از سیاست‌مداران و تحلیل‌گران امریکا به قدرت ایران در منطقه اذعان دارند و امریکایی‌ها حتی جرات بیان گزینه نظامی روی میز است را هم ندارند.

 

ارسال نظر