رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت‌الله ‌شاهرودی نماز اقامه کردند

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۳۶۳۲۵
رهبر معظم انقلاب بر پیکر آیت‌الله ‌شاهرودی نماز اقامه کردند

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) در مراسم تشییع فقیه عالیقدر و کارگزار با وفای نظام اسلامی مرحوم آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در مصلای امام خمینی(ره) تهران حضور یافتند.

در این مراسم که با حضور روسای سه قوه، مسوولان و قشرهای مختلف مردم برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر پیکر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماز اقامه کردند و رحمت و مغفرت الهی را برای آن مرحوم از خداوند مسألت کردند.

پیکر این استاد بزرگ حوزه علمیه قم پس از تشییع بر دستان مردم مومن و قدرشناس، جهت تدفین در جوار مضجع نورانی حضرت معصومه (سلام‌الله‌علیها) به قم منتقل شد.

مجلس بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی دیشب (چهارشنبه شب) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار شد. همچنین امروز (پنجشنبه ۶ دی ۹۷) نیز از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ صبح مراسم بزرگداشت رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.   

  رهبرمعظم انقلاب درگذشت تعدادی ازدانشجویان  را تسلیت گفتند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در پی ایجاد سانحه برای اتوبوس حامل آنان را تسلیت گفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری متن پیام ایشان به این شرح است:

بسمه‌تعالی

حادثه مصیبت‌بار امروز که به درگذشت هشت نفر از دانشجویان عزیز و زخمی شدن تعدادی دیگر انجامید، بسیار دردآور و تأسف‌بار است. اینجانب ضمن ابراز همدردی با مصیبت‌دیدگان و عموم جامعه دانشگاهی، به همه بازماندگان این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم و از خداوند صبر و اجر برای خانواده‌های داغدار طلب می‌کنم.

 

ارسال نظر