روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۲۴۰

 رییس‌جمهور در پیام تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) به پاپ فرانسیس؛پاد|

عیسی مسیح(ع) بشارت‌دهنده صلح و دوستی و منادی عدل و آزادی برای آحاد مردم است

رییس‌جمهور در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، زادروز مسعود پیامبر بزرگ الهی و پیام‌آور آزادی و برابری؛ حضرت عیسی بن مریم(ع) و آغاز سال 2019 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی تبریک گفت.

در بخشی از پیام روحانی آمده است: «عیسی مسیح(ع) بشارت‌دهنده صلح و دوستی و منادی عدل و آزادی برای آحاد مردم بوده است. بشر امروز بیش از هر زمان دیگر، نیازمند آن است تا با بهره‌گیری از آموزه‌های الهی پیامبران، در برابر سلطه‌گری‌های زورمندان ایستادگی کند و با قدم نهادن در راه حق و حقیقت، همچون انسان‌های آزاده و پیروان واقعی پیامبران الهی، زمینه‌ساز برقراری صلح و عدالت فراگیر شود و فارغ از رنگ، تبار، نام و نشان در جهت همزیستی مسالمت‌آمیز و رسیدن به رستگاری ممارست ورزد. امیدوارم با رهنمودهای عالمان و اندیشمندان دینی و مساعی مشترک سران کشورها، در سال جدید شاهد رفاه، همدلی و آرامش روزافزون برای تمامی مردم جهان باشیم.»

 ضربه وزارت اطلاعات به شبکه نفوذ در سیستم بانکی و ارزی کشور؛ مهر|

سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان‌های، سیستان و بلوچستان، تهران، مازندران، قم، کرمان و اصفهان در اقدامات هوشمندانه و پیچیده اطلاعاتی - عملیاتی همزمان و هماهنگ، ۱۷ نفر از عناصر شبکه نفوذ در سیستم بانکی و ارزی کشور را دستگیر کردند. در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است: این شبکه به بهانه انجام واردات کالا، با اسناد غیرواقعی و جعلی به ثبت سفارش واردات کالا اقدام می‌کردند و بدون آنکه قصد واردات کالا داشته‌باشند، ارزهای دولتی را به مقصد دلخواه خود حواله می‌کردند و پس از آن، ارزها را به قیمت آزاد فروخته و از مابه‌التفاوت حاصله سودجویی می‌کردند.در نتیجه اقدامات اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان و همکاری ویژه دستگاه قضایی و دادستان این استان ۸۷ شرکت صوری شناسایی و تعداد زیادی اسناد و مهرهای جعلی مربوط به شرکت‌های داخلی و خارجی نیز کشف و از خروج ۳۰۰ میلیون یورو ارز دولتی، جلوگیری شد.

 نیروهای مسلح ایران و روسیه حوزه‌های همکاری را توسعه دهند؛ سپاه نیوز|

ژنرال ‌اسیپنوف معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه همراه با سفیر این کشور و هیات همراه، در جریان سفر به کشورمان با سردار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه گزارشی از روند تشکیل کمیسیون مشترک نظامی دو کشور و محورهای توافق طرفین ارایه کرد.سرلشکر باقری هم در این دیدار با اشاره به شرایط بسیار حساس کنونی منطقه و جهان و ضرورت ایجاد پیوند‌های همگرایی بین نیروهای مسلح ایران و روسیه علیه تروریسم، گفت: موفقیت نیروهای مسلح دو کشور در فرایند مقابله با تروریسم در سوریه و شکست تروریست‌های تکفیری و حامیان آنها در منطقه، بیانگر عزم و ظرفیت‌های ایران و روسیه برای مقابله با تهدیدات موجود است.

 

ارسال نظر