اجرای کارهای تحقیقاتی سازمان‌ها با کمک دانشگاه‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۲۳۶
اجرای کارهای تحقیقاتی سازمان‌ها با کمک دانشگاه‌ها

وزیر علوم با بیان اینکه بودجه پژوهشی وزارت علوم محدود است، گفت: آمادگی داریم کارهای تحقیقاتی دانشگاهی را با تمام سازمان‌ها به مرحله اجرایی برسانیم.

به گزارش مهر، منصور غلامی وزیر علوم در حاشیه نشست مدیران دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌های بزرگ خوشه‌های علمی ایجاد شده که مباحث علمی را تحلیل می‌کنند و به وزرا و دولت انتقاد می‌دهند. این خوشه‌ها بخشی اقتصادی، بخشی علمی و ... هستند که جلسه با معاون اول صحبت در خصوص این خوشه‌های علمی بود.وزیر علوم در خصوص بودجه پروژه‌های علمی و دانشگاهی افزود: در جلسه با معاون اول به اعداد و ارقام بودجه‌های پژوهشی توجه شد به عنوان مثال بودجه برای احیای تالاب انزلی در حدود هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

غلامی با اشاره به بودجه کل وزارت علوم گفت: این بودجه زیاد نیست اما آمادگی داریم در وزارت علوم کارهای تحقیقاتی دانشگاه‌ها را با تمام سازمان‌ها در میان بگذاریم تا به مرحله اجرایی شدن برسد.

وی با بیان اینکه بودجه کل وزارت علوم مانند سال گذشته ضعیف است گفت: این بودجه کفایت ندارد اما با وجود مشکلات بودجه‌ای کشور اعتراضی نمی‌کنیم.

 

ارسال نظر