استفاده از تحریف برای تخریب به سرعت افشا می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۳۰۷
استفاده از تحریف برای تخریب به سرعت افشا می‌شود

 مشاور فرهنگی رییس‌جمهوری در واکنش به گزارش رسانه‌های صهیونیستی فارسی زبان در صفحه توییتری خود نوشت: استفاده از تحریف برای تخریب فریبی دیرینه است اما چندان دیرپا نیست و به سرعت افشا می‌شود.

حسام الدین آشنا دیروز در حساب توییتری و در متنی با عنوان «از به جهنم روحانی تا دوام می‌آوریم ظریف» تصریح کرد: مقام معظم رهبری در تاریخ چهارم آذر 1397 در دیدار با کارگزاران نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند: «شنیده‌اید که رییس‌جمهوری یاوه‌گوی امریکا، حکام سعودی را به «گاو شیرده» تعبیر کرد. اگر آل سعود از اهانت به خودش بدش نمی‌آید به‌جهنم؛ اما این اهانت به مردم آن کشور و ملت‌های مسلمان است.» هیچ‌کس در ایران یا خارج برای چنین سخنی تیتر نخواهد زد که:

«رهبری آل سعود را به جهنم حواله داد.»

وی یادآور شد: چهار سال پیش وقتی رییس‌جمهوری در جمع سفرای ایران گفت: «عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند هر وقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید، خدا شما را ترسو و لرزان آفریده است. روزنامه وطن امروز تیتر زد: «روحانی خطاب به منتقدان: بروید به جهنم.»مشاور فرهنگی رییس‌جمهوری خاطرنشان کرد: دبیران جوان و جویای نام این نشریه با تغییر ترتیب کلمات روحانی و تحریف لفظی و معنوی، او را متهم کردند که منتقدانش را به جهنم حواله کرده است.

 

ارسال نظر