برای مدیران پرونده‌های اقتصادی جداگانه تشکیل شد

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۱۵۴
برای مدیران پرونده‌های اقتصادی جداگانه تشکیل شد

دادستان تهران با بیان اینکه در پرونده‌های اخیر اقتصادی در حوزه مدیران هم پرونده‌های جداگانه تشکیل شده است، گفت: همواره در رابطه با تعقیب قضایی مسوولان بانک مرکزی مشکلاتی وجود داشته است و علت آن به تصمیمات دولت‌ها در مورد سیاست‌های اقتصادی و پولی کشور برمی‌گردد . به گزارش ایسنا، نشست بررسی جرایم مالیاتی روز شنبه 26 آبان ماه با حضور تقوی‌نژاد رییس سازمان امور مالیاتی، تعدادی از معاونین دادستان و بازپرسان شعب ویژه و برخی مدیران سازمان امور مالیاتی به ریاست جعفری دولت‌آبادی برگزار شد.

جعفری دولت‌آبادی هدف از برگزاری این نشست را همکاری سازمان امور مالیاتی و دادستانی تهران در مبارزه با فساد اعلام و تاکید کرد: پس از تشکیل پرونده‌های اخلال در نظام اقتصادی، مشخص شد اکثر متهمانی که فعالیت‌های تجاری انجام می‌دهند، مالیات نمی‌پردازند.

دادستان تهران به روشنگری در رابطه با اجرای حکم وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی   اظهار داشت: اینکه معاندین نظام با احکام صادره مخالفت کنند، ‌موضوعی دور از انتظار نیست؛ اما عده‌ای در داخل کشور مواضع متفاوتی در قبال آن گرفته و بیشترین ایرادی که وارد کردند این بود که چرا با عوامل اصلی و زمینه‌ساز این فساد برخورد نمی‌شود.

 

ارسال نظر