روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۷/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۱۷۴۷

 رییس هیات عامل صندوق نوآوری  و  شکوفایی منصوب شد؛ پاد|

 رییس‌جمهوری و رییس هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی در حکمی علی وحدت را به عنوان « عضو و رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب کرد.

در حکم روحانی آمده است که در اجرای مواد 10 و 12 اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب 1390/6/20 هیات وزیران و براساس مصوبه هیات امنای آن صندوق، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «عضو و رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید. رییس‌جمهوری همچنین از تلاش‌های بهزاد سلطانی در طول عضویت و ریاست هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی قدردانی کرده است.

    عده‌ای بدون درنظرگرفتن شرایط کشوربا نام نقد به دولت می‌تازند؛ ایرنا|

سخنگوی حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه ما باید تفاوت نقد و تخریب را متوجه بشویم، گفت: عده‌ای بدون در نظر گرفتن شرایط کشور به دولت می‌تازند.

اسماعیل گرامی مقدم دیروز افزود: برای امیدوارشدن به آینده باید در میدان عمل شرایطی را ایجاد کرد که ظهور و بروز بیرونی داشته باشیم، بطوری که بدون هیچ تبلیغ و تلاشی مردم با دیدن و لمس شرایط روبه جلو و مشاهده ثبات سیاسی و اقتصادی به آینده امیدوار شوند.

او در ادامه بیان کرد: در دولت احمدی‌نژاد رویه‌ای شکل گرفت که باعث شد به همه ارکان برچسب بخورد، به خصوص در آن یکشنبه معروف در مجلس شورای اسلامی که احمدی‌نژاد، امید را از مردم گرفت و تصویری از نظام ارایه داد که موجب ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت شد.

    معاون وزیر کشور از همسر شهید مهدی باکری تقدیر کرد؛ روابط عمومی وزارت کشور|

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در دیدار همسر سردار شهید مهدی‌باکری با اهدا لوح از او تقدیر کرد.مهدی جمالی نژاد در‌این دیدار گفت: وظیفه همگان حرکت در مسیر تداوم راه شهیدان است و باید همه تلاش خود را برای اعتلای آرمان‌ها و اهداف شهدا به کار بگیریم.خانم مدرس همسر سردار شهید مهدی باکری هم در این دیدار با ذکر خاطراتی از این شهید عالی مقام در دوران شهرداری ارومیه و دفاع مقدس؛ ایمان و اعتقاد به اسلام، اخلاص، مردم داری، مردمی بودن، پرکاری، ساده زیستی، مقابله با دست‌اندازی به بیت‌المال و‌ رسیدگی به اقشار مستضعف را از ویژگی‌های شخصیتی این شهید عنوان کرد.

    برنامه‌های اباحی‌گری نباید در مشهد مقدس اجرا شود؛ تسنیم|

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: برنامه‌های اباحی‌گری نباید در مشهد مقدس اجرا شود.سیداحمد علم‌الهدی با اعلام اینکه «من ضدهنر نیستم و این را ثابت کرده‌ام» تصریح کرد: فیلم می‌بینم و این جزو برنامه‌ مرتب بنده است، اما سینما نمی‌روم و فیلم را در منزل می‌بینم، ولی بر این ‌نکته‌‌ تأکید دارم که برنامه ابتذال، جامعه را فاسد می‌کند و این فساد می‌تواند در سینما و تئاتر و خیابان باشد‌؛ بحث ما با کنسرت نیست بلکه مخالفت‌مان با بازار کنسرت است.وی با ابراز اینکه « از اصول خود دست برنمی‌دارم»، تأکید کرد: بنده پاسبان حرم امام رضا (ع) هستم و از هیچ چیز هراس ندارم و نباید اجازه دهم آنها با هویت مشهد بازی کنند.

   خبر بمب‌گذاری و تخلیه سفارت ایران در ترکیه تکذیب شد؛ ایرنا|

 سخنگوی وزارت خارجه گفت: خبر منتشره درباره بمب‌گذاری و تخلیه سفارت ایران در ترکیه کذب محض است. در پی ادعای بمب‌گذاری انتحاری در سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکار و تخلیه آن، سخنگوی وزارت امور خارجه با تکذیب این خبر اظهار داشت: چنین خبر و ادعایی کذب محض است و پرسنل سفارت ما در سلامت و امنیت کامل در محل کار خود حضور دارند و مشغول کار روزانه خود هستند. ساعتی قبل برخی رسانه‌های ترک در خبری فوری ادعا کردند که نیروهای امنیتی ترکیه پیامی مبنی بر یک حمله انتحاری به ساختمان سفارت ایران در آنکارا دریافت کرده‌اند که در پی آن خیابانی که ساختمان سفارت ایران در ترکیه در آن واقع شده، بسته شده و اقدامات امنیتی شدیدی در محل حکم‌فرما است. پلیس ترکیه نیز سفیر ایران را از ساختمان سفارت خارج و سفارت را تخلیه کرده است.

    انتخاب فاطمه حسینی به عنوان عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان زن IPU؛ تعادل|

سیده فاطمه حسینی به عنوان عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان زن اتحادیه بین‌المجالس جهانی انتخاب شد. در مجمع نمایندگان زن اتحادیه بین‌المجالس جهانی IPU، سیده فاطمه حسینی با اکثریت آرا به عنوان عضو هیات رییسه این مجمع به نمایندگی از مجالس کشورهای گروه آسیا پاسیفیک انتخاب شد. پس از رأی‌گیری در نشست گروه کشورهای آسیا پاسیفیک و صحن عمومی مجمع زنان وی توانست اکثریت آرا را کسب کند.

 

ارسال نظر