باید ساختار معیوب کشور را اصلاح کنیم

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۷۳۷
باید ساختار معیوب کشور
را اصلاح کنیم

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز راهی جز جراحی غده‌های سرطانی نداریم و همه باید باهم تلاش کنیم ساختار معیوب کشور اصلاح گردد.

به گزارش ایلنا، بهروز نعمتی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت صندوق‌های اقتصادی کشور، ضرورت اصلاح ساختار اقتصادی کشور، بیکاری تحصیل‌کردگان، وضعیت آب کشور، فساد سیستمی، کاهش اعتماد عمومی، فقر و نابرابری، رکود و متأسفانه عدم رونق اقتصادی، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، مشکلات بانکی و نقدینگی، نزاع جریانات سیاسی کشور، وابستگی جریانی صداوسیما، قاچاق کالا و ارز، تخریب منابع ملی کشور از معادن و مراتع و خاک، چالش پیوستن یا ناپیوستن به معاهدات بین‌المللی، تصمیمات خلق‌الساعه، روابط خارجی، تورم، گرانی و مواردی است که هریک از ما نمایندگان و دیگر مسوولان کشور چندین و چند بار به آن پرداخته‌ایم اما چرا با وجود شناخت همه این موضوعات عملاً کار به جایی نرسیده و متأسفانه روز از نو روزی از نو.

وی با تاکید بر اینکه با نگاه واقع‌بینانه و بررسی مسائل ذکرشده، عنوان کرد: باید عرض کنم ساختار اجرایی کشور به‌شدت معیوب است و عملاً پاسخگوی نیازهای کشور نیست. ما راهی جز جراحی غده‌های سرطانی نداریم. ما کشور را بسیار گران و سنگین اداره می‌کنیم.

 

ارسال نظر