مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۱۴۵
مردم مشکلات اقتصادی 
را تحمل می‌کنند

 خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه امریکایی‌ها جرأت حمله به ایران را ندارند چرا که می‌دانند چه بر سرشان می‌آید، گفت: مسوولان پل ارتباطی دایمی و سهل‌الوصول با مردم ایجاد کنند . چرا که مردم مشکلات را تحمل می‌کنند، ولی دست از انقلاب نمی‌کشند.

به گزارش مهر، محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، افزود: دشمنان شما سلاح و امکانات دارند ولی چون خدا را ندارند شکست خواهند خورد.

موحدی کرمانی تصریح کرد: ترامپ از هزینه بی فایده‌ای که امریکا در منطقه انجام داده عصبانی است و این یکی از سیاست‌های آنها است که بخواهند از کشورهای منطقه هزینه تامین امنیت آنها را دریافت کنند.او با بیان اینکه امریکایی‌ها جرات حمله به ایران را ندارند چرا که می‌دانند در آن صورت چه بر سرشان می‌آید، گفت: رهبری هم گفتند که ایران امروز در بیخ گوش اسراییل قرار دارد و اگر کوچک‌ترین حماقتی از سوی امریکا و اسراییل سر بزند، عواقب بسیار بدی برای آنها خواهد داشت و البته آنها از قدرت بازدارندگی ایران بسیار نگرانند و خواب آسوده‌ای ندارند.

امام جمعه موقت تهران افزود: امریکا و غرب همراه با ضدانقلاب، سلطنت طلب‌ها و منافقان امیدوار شدند با فشار اقتصادی به مردم، بین مسوولان و آنها جدایی بیندازند اما کور خوانده‌اند، چرا که مردم مشکلات را تحمل می‌کنند، ولی دست از انقلاب خود نمی‌کشند.

 

ارسال نظر