کمک 2 میلیاردی دولت به احزاب

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۱۴۴
کمک 2 میلیاردی دولت 
به احزاب

عضو هیات رییسه کمیسیون شوراهای مجلس گفت که سازمان برنامه و بودجه 2 میلیارد تومان برای کمک به احزاب در نظر گرفته است.

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه‌ملت، در خصوص فعالیت کمیسیون ماده 10 احزاب، اظهار داشت: کمیسیون ماده 10 احزاب به صورت مرتب هر دو هفته یک‌بار در روز دوشنبه برگزار می‌شود و مطالب مختلفی مورد بحث قررا می‌گیرد.

عضو ناظر مجلس در کمیسیون ماده 10 احزاب، بیان کرد: تعدادی از احزابی که پروانه گرفته‌اند و به دنبال تمدید هستند همچنین احزابی که می‌خواهند به تازگی تاسیس شوند پرونده آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد، جدای از این‌ها موضوعات دیگری مانند تجمعات نیز گاهی مطرح می‌‎شود که در مواقعی مصوب و گاهی نیز به تصویب نمی‌رسند.

عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس گفت: انتظار من از نمایندگان این است که ابتدا در مورد سوالات خود بررسی و تحقیق کنند و در صورتی که به نتیجه‌ای نرسیدند، بعد سوال خود را مطرح کنند، متاسفانه بعضا دیده می‌شود که سوال به ماهو سوال مطرح می‌شود و گاهی سوال کننده از نتیجه با خبر است ولی سوال خود را مطرح می‌کند.

نماینده مردم تهران در مجلس بیان کرد: در اسفند ماه سال گذشته من پیگیر یارانه احزاب بودم و در نهایت، اسفند ماه 96 در حالی که بودجه در حال بسته شدن بود، توانستیم یارانه احزاب به مبلغ دو میلیارد تومان را بگیریم.

 

ارسال نظر