از یک جت جنگنده ایرانی به زودی رونمایی می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۰۰:۳۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۷۹۷۶
از یک جت جنگنده ایرانی
 به زودی رونمایی می‌شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی و پرواز یک جت جنگنده ایرانی در روز صنعت دفاعی (۳۱ مرداد) خبر داد.

امیر سرتیپ امیر حاتمی با برشمردن اولویت‌های وزارت دفاع گفت: در این دوره بر ارتقای قدرت موشکی تمرکز کرده‌ایم که در همین راستا اخیرا موشک فاتح مبین رونمایی شد.

به گزارش ایسنا، وزیر دفاع در آستانه فرا رسیدن ۳۱ مردادماه سالروز صنعت دفاعی در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: مجموعه دفاع همواره پرتلاش بوده و ما برنامه بسیار خوبی را تهیه و برای فرماندهی کل قوا، رییس‌جمهوری و مجلس ارایه کردیم.

حاتمی افزود: برای مثال، همکاران من در حوزه مقابله با موشک‌های بالستیک و کروز کارهای خوبی کردند و در حوزه زمینه نیز تانک کرار را داشتیم که امروز برای تست‌های نهایی در اختیار نیروهای مسلح است. بسیاری از کارهای ما بر مبنای طراحی‌های داخلی است. ما دارای یک صنعت به تمام معنا هستیم .

حاتمی با اشاره به راهبرد و منطق دفاعی کشور، گفت: ما یک نسل منحصر به فرد هستیم. بعد از انقلاب شاهد تلاش دشمن برای جنگ داخلی و جنگ مسلحانه منافقین بودیم؛ همزمان درگیر جنگ کلاسیک با عراق بودیم؛ بعد از آن شاهد حمله صدام به کویت و حمله امریکا به افغانستان و عراق بودیم و بعد نیز جنگ با گروه‌های تروریستی را تجربه کردیم. اینها تجارب بسیاری به ما داد.

 

ارسال نظر