روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۵۰۰

 واکنش پلیس به ارتباط برخی دلالان ارزی با بانک مرکزی؛ تسنیم| رییس پلیس آگاهی گفت: وظیفه ما به‌عنوان پلیس، دستگیری متهم و تحویل به مرجع قضایی است.بعد از آن باید بانک مرکزی، شاکی پرونده باشد ولی اگر بگوید این فرد دستگیر شده آدمِ خود من بوده و به او ارز دادم و گفتم در بازار بفروش، خب تلاش ما هم بی‌فایده است. سردار محمدرضا مقیمی با بیان اینکه پلیس به صورت روزانه بازار را رصد می‌کند و در این مدت مقادیر قابل توجهی ارز قاچاق، کشف و تعداد زیادی دلالان ارزی هم دستگیر شدند، گفت: تصور می‌کنم اگر همه مجریان و مرتبطان این موضوع، پای کار بیایند و مجموعه بانک مرکزی و حوزه‌های اقتصادی کشور هم پای کار باشند می‌توانیم وضعیت بهتری را شاهد باشیم.

 خرید کالای غیر ایرانی در نیروی زمینی ارتش ممنوع است؛ مهر| فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: خرید کالای غیر ایرانی حتی یک خودکار در این نیرو ممنوع است. امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کار و تولید ملی، بیان کرد: بخشی از این شعار زمانی محقق می‌شود که فرماندهان و کارکنان اسناد خرید را به درستی ممیزی کنند. با حمایت از تولیدات داخلی می‌توان صنایع ایرانی را ارتقاء بخشید. تولیدکنندگان نیز باید هر لحظه بر کیفیت و طراحی محصولات خود بیفزایند تا شاهد شکوفایی صنعت و تولید داخلی باشیم.

 برای تصدی وزارت کار با من صحبت نشده است؛ باشگاه خبرنگاران| معاون سابق وزیر کشور، علی‌اصغر احمدی به گمانه‌زنی‌های مطرح شده درباره معرفی‌اش به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای تصدی وزارت کار با من صحبتی نشده است. معاون هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست‌جمهوری در خصوص موضوع سوال نمایندگان از رییس‌جمهوری افزود: اگر طبق قانون از رییس‌جمهور سوالی مطرح می‌شود طبیعتا به صورت قانونی نیز باید انتظار پاسخ را داشت.

  رییس‌جمهور در مجلس با صراحت بیشتری صحبت می‌کند؛ باشگاه خبرنگاران| مشاور رییس‌جمهور گفت: رییس‌جمهور در مجلس حتما با صراحت بیشتری صحبت می‌کند و مخاطب اصلی صحبت‌هایش علاوه بر نمایندگان؛ مردم هستند.

حسام الدین آشنا اظهار کرد: وظیفه ما این است که به تصمیمات دولت امیدوار باشیم و با توجه به تجربه قبلی که در سیاست‌گذاری ارزی به دست آمده پیش‌بینی می‌شود که ضعف و تصمیم‌گیری‌های گذشته جبران شود.به نظرم تصمیمات ارزی که در روزهای گذشته از سوی رییس بانک مرکزی اعلام شد؛ تاثیرات مثبتی در بازار خواهد داشت.

 

ارسال نظر