روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۷۴۶

 نیروهای مسلح هیچ تهدیدی را بدون پاسخ کوبنده نخواهند گذاشت؛ سپاه نیوز| فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء (ص) گفت: نیروهای مسلح ایران در مقابل هرگونه تهدید تروریستی و شرارت ائتلاف منحوس منطقه‌ای، هیچ تهدیدی را بدون پاسخ قاطع و کوبنده نخواهند گذاشت.

سرلشکر غلامعلی رشید طی سخنانی در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه نیروهای مسلح و ملت شریف ایران برای حفظ و دفاع از سرزمین ایران در مقابل هرگونه تهدید گروه‌های تروریستی و تکفیری و همچنین شرارت‌های ائتلاف منحوس منطقه‌یی بیش از گذشته هوشیار و آماده است، تاکید کرد: دشمن قدرت و اراده ملت شریف ایران و نظام اسلامی را با توهم آسیب‌پذیری در برابر تهدیدات به آزمون گرفته است و گذار از این مرحله بدون وحدت و انسجام سیاسی و اجتماعی و هماهنگی و پشتیبانی از سیاست‌های نظام و دولت در برابر امریکا حاصل نخواهد شد.

 دولت به احیای سازمان ملی جوانان اصرار دارد؛فارس| وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت به تصویب دو وزارتخانه جدید و سازمان ملی جوانان اصرار دارد. سلطانی‌فر دیروز در دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری که به میزبانی مرکز پژوهش‌های مجلس برگزار شد، گفت: توانستیم ارزشمندترین نتایج را در جام جهانی بگیریم و توانستیم از حیثیت ورزش کشور دفاع کنیم. این روزها برای ما عید است. هر روزی که بتوانیم بساط شور، شعف و شادی مردم را فراهم کنیم برای ما عید است.

 تفاوت‌های قومی ودینی را بپذیریم؛برنا| دستیار ویژه رییس‌جمهور در حقوق شهروندی گفت: «باید ببینیم پرسش مهر چه میزان برای آموزش و پرورش مهم است و اگر بخواهیم مدارا را قانون کنیم باید اول این مفهوم نهادینه و تبدیل به باور قلبی شود.»

شهیندخت مولاوردی در هجدهمین کنگره ملی پرسش مهر گفت: «ما رنگین کمان اقوام و مذاهب را در کشور داریم و این نگاه ماست که می‌توانیم از این فرصت برای توسعه کشور استفاده کنیم و آموزش و پرورش که از سنین پایه قدرت تمیز افراد را پرورش می‌دهد می‌تواند بسیار موثر باشد با یاد دادن تفکر به کودکان.»

 رایزنی ظریف با وزیر امورخارجه عمان در مسقط؛ تعادل|‌ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با همتای عمانی خود دیدار و رایزنی کرد. براساس اعلام دستگاه دیپلماسی کشور، وزیر امور خارجه روز یک‌شنبه در چارچوب مشورت‌های منظم دو جانبه با سفر به عمان با یوسف بن علوی همتای عمانی خود دیدار و درخصوص روابط دو جانبه و مسائل منطقه‌یی گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد.

 رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص از معادن کشور پس از تعطیلات مجلس؛ ایسنا| گزارش نهایی کمیسیون پس از اصلاحات حقوقی و ویرایش‌های ادبی توسط هیات‌رییسه کمیسیون صنایع و معادن تقدیم هیات‌رییسه مجلس شده و پس از تعطیلات آتی مجلس در دستور رسیدگی صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد. نماینده ارومیه در مجلس در این باره گفت: پس از قرائت گزارش هیات تحقیق و تفحص در صحن علنی مجلس به قوه قضاییه ارسال می‌شود تا اقدامات بعدی توسط این قوه انجام شود. نادر قاضی‌پور از پرداخت نشدن تعیین حقوق دولتی معادن توسط برخی شرکت‌های دست‌اندرکار، اجرای دست و پا شکسته قانون معادن توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، پرداخت نشدن سهم وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط دولت پس از وصول مطالبات از معدنکاران و تخلفات اتفاق اتفاده در معدن طلای زرشوران در این گزارش خبر داد.

 نشست غیرعلنی مجلس با حضور شریعتمداری و نوبخت؛ خانه ملت| سخنگوی هیات‌رییسه مجلس از تصمیم هیات‌رییسه برای حضور وزرای صنعت، کشاورزی و رییس سازمان برنامه و بودجه در جلسات غیرعلنی مجلس خبر داد. بهروز نعمتی در توضیح نشست سه‌شنبه 12 تیرماه مجلس شورای اسلامی به‌صورت غیرعلنی، گفت: براساس تصمیم هیات‌رییسه مجلس، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه روز سه‌شنبه با حضور در جلسه غیرعلنی مجلس گزارشی درخصوص برنامه‌های دولت برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی ارائه خواهند کرد. نماینده تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین محمود حجتی روز چهارشنبه

(۱۳ تیر) در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی گزارش حوزه مربوط به خود را ارائه خواهد کرد. سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: روسای کمیسیون‌های تخصصی و نمایندگان نیز در جلسات غیرعلنی نظرات خود را مطرح می‌کنند.

 17 هزار گردشگر ایرانی حاصل لغو روادید با صربستان؛ ایرنا| برقراری پرواز مستقیم بین پایتخت‌های ایران و صربستان در کنار لغو روادید، تسهیل سفرهای گردشگری، تجاری، علمی و فرهنگی بین ایران و صربستان را در پی داشته است. افزون بر پروازهای مستقیم شرکت هواپیمایی ایران ایر که هفته‌یی دو روز منظم انجام می‌شود، به دلیل استقبال خوب ایرانیان از سفر به صربستان شرکت هوایی

قشم ایر نیز هفته‌یی دو پرواز چارتری بین پایتخت‌های دو کشور برقرار کرده است. از این رو، ورود نزدیک به 17 هزار گردشگر ایرانی به این کشور از زمان لغو متقابل روادید، نشانه روشنی از علاقه به گسترش همه‌جانبه روابط به ویژه بین دو ملت است.

 

ارسال نظر