تخریب دولت اهداف دشمنان را تامین می‌کند

۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۲۰۶
تخریب دولت اهداف دشمنان را تامین می‌کند

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: برخی که در داخل دست به تخریب دولت در موضوعات مختلف خصوصا برجام می‌زنند، بدانند که با این اقدام تنها اهداف دشمنان ما را تامین می‌کنند، در حالی که با اتحاد و انسجام می‌توانیم پاسخ کوبنده به آنان بدهیم.

علی بختیار در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: اخیرا رسانه‌های امریکایی موضوع تخریب دولت جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کنند، آنها در پی این هستند که وحدت و انسجام مردم و دستگاه حاکمیت را مورد خدشه قرار دهند. او افزود: متاسفانه در داخل کشور هم برخی در جهت تخریب دولت و خصوصا مسائل مرتبط با برجام روی آورده‌اند ولی آنان باید بدانند این موضوع اهدافی است که امریکا و صهیونیست‌ها دنبال می‌کنند.

نماینده گلپایگان در مجلس ادامه داد: ما همگی در تصمیماتی که در کشور گرفته می‌شود، نقش داریم. دولت و مجلس و ارکان مختلف کشور هر یک به میزانی که ماموریت داشتیم در قضیه برجام که موضوع مهمی است، گام برداشتیم. دوستان متوجه باشند تصمیمی که درمورد برجام گرفته شد تصمیمی میان دولت و مجلس و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بود. بختیار تاکید کرد: امروز برخی‌ها به جای اینکه همگام با رسانه‌های بیگانه به تخریب دولت، تیم مذاکره‌کننده و رییس دستگاه دیپلماسی دست بزنند، در داخل نظام مسائل را بگویند و همه اینها با وحدت و انسجام قابل حل است.

 

ارسال نظر