برخی اعضای کابینه در هدایت انتخاب هیات رییسه مجلس در مقابل ما عمل کردند

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۳۷۸
برخی اعضای کابینه در هدایت انتخاب 
هیات رییسه مجلس در مقابل ما عمل کردند

رییس فراکسیون امید با بیان اینکه فراموش نکنیم که مجلس دهم در چه شرایطی شکل گرفت و چه کسانی با لیست امید وارد مجلس شدند و برخی از آنها بعد از ورود به مجلس به ما پشت کردند، یادآور شد: در جریان نخستین دور انتخابات هیات رییسه مجلس دهم کسانی که مقابل ما ایستادند از اصولگرایان نبودند بلکه برخی از اعضای کابینه عملا در هدایت انتخابات هیات رییسه در مقابل ما عمل کردند.

به گزارش برنا، محمدرضا عارف با اشاره به انتقاد تعدادی از حاضران در جلسه از عملکرد فراکسیون امید با بیان اینکه اعضای فراکسیون امید نجیبانه و صبورانه انتقادها را به جان می‌خرند و شخصا هم مسوولیت برخی کوتاهی‌ها را می‌پذیرم، گفت: نمی‌خواهم بگویم عملکرد فراکسیون امید بی‌نقص است اما بسیاری از فعالیت‌های ما در فراکسیون امید بعضا تحت‌الشعاع برخی مسائل حاشیه‌یی قرار می‌گیرد.

رییس فراکسیون امید با ذکر مصادیقی از عملکرد فراکسیون متبوع خود خاطرنشان کرد: در جریان انتخابات شوراها اگر اکثریت اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراها از فراکسیون امید نبودند آیا اصلاح‌طلبان می‌توانستند در کلان‌شهرها لیست کاملا اصلاح‌طلبانه ارائه دهند و به پیروزی قاطعی دست پیدا کنند؟ اگر اعضای فراکسیون امید در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب حضور نداشتند آیا امکان صدور مجوز فعالیت چند حزب مطرح اصلاح‌طلب فراهم بود؟ آیا حضور نماینده فراکسیون امید در هیات نظارت بر مطبوعات مانع از تهدید مطبوعات نشد؟

 

ارسال نظر