تحقق شعار سال در گرو مبارزه با قاچاق است

۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۲۹۸
تحقق شعار سال
در گرو مبارزه با قاچاق است

معاون امور مجلس رییس‌جمهوری گفت: تحقق حمایت از کالای ایرانی به عنوان شعار سال و اجرایی شدن آن در گرو مبارزه عملی و همه‌جانبه با قاچاق کالا و ارز است. حسینعلی امیری که همراه رییس‌جمهوری به خراسان‌رضوی سفر کرده بود، در حاشیه بازدید از مرز دوغارون شهرستان تایباد در گفت‌وگو با ایرنا افزود: حمایت از تولید و کالای ایرانی با همگرایی محقق می‌شود؛ در این چارچوب باید بسترهای لازم سرمایه‌گذاری و ایجاد امنیت در قانون فراهم شود.

او ادامه داد: ‌باید شرایطی فراهم شود که مردم با افتخار به خرید کالای ساخت داخلی مبادرت و تولیدکنندگان نیز تلاش کنند تا با بهره‌گیری از تخصص و علم جوانان کیفیت کالاهای خود را افزایش دهند.

معاون امور مجلس رییس‌جمهوری گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده باید تولید‌کننده، مردم و مسوولان در یک راستا حرکت کرده و به عملی شدن شعار سال جامه عمل بپوشانند. او افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات اساسی برای حمایت از کالاهای ایرانی جلوگیری از قاچاق کالا در مبادی ورودی کشور است که در دولت تدبیر و امید اقدامات خوب و مثبتی در این زمینه صورت گرفته است. معاون امور مجلس رئیس‌جمهور افزود: تغییر الگوی مصرف مردم به سمت کالای ایرانی و خودداری از خرید کالای خارجی می‌تواند راهگشا باشد.

 

ارسال نظر