از سال ۵۸ ترور موفق شخصیتی نداشتیم

۱۳۹۷/۰۲/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۱۳۷
از سال ۵۸ ترور موفق شخصیتی نداشتیم

فرمانده حفاظت سپاه گفت: پس از شکل‌گیری حفاظت شخصیت‌ها و با مراقبت‌های جدی که انجام شده، کمترین حادثه تروریستی برای شخصیت‌ها را داشتیم.

به گزارش ایسنا، سردارسرتیپ دوم پاسدار علی نصیری دیروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف برگزار شد، اظهار داشت: در سال ۵۸ بعد از حوادث آن ایام و‌ ترور شهید مطهری و ترور ناموفق آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، حضرت امام(ره) در پیامی به سپاه ماموریت دادند که در جهت حفاظت از شخصیت‌های نظام اقدام کند و حتی اگر آن افراد هم موافق نیستند، باز هم سپاه وظیفه حفاظت دارد.

فرمانده حفاظت سپاه اضافه کرد: افرادی که در سپاه انصارالمهدی (عج) حضور می‌یابند، به دنبال ادای تکلیف بوده و دارای ارزش‌های بلند اعتقادی و انقلابی هستند و اولویت دوم نیز آمادگی بدنی و جسمانی است. او تصریح کرد: در ۳۹سال گذشته حادثه جدی تروریستی در خصوص شخصیت‌های نظام نداشتیم و عمده حادثه‌های تروریستی ناموفق بوده که با آن مقابله شده است. نصیری همچنین اظهار کرد: در حال حاضر هم شخصیت‌هایی داریم که علاقه‌مند نیستند تا از آنها حفاظت شود اما قانون این موضوع را تکلیف کرده که از برخی شخصیت‌ها حفاظت بشود حتی اگر میل آنها نباشد.

 

ارسال نظر